Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی اتحادیه اروپا با دعوت از یک قهرمان پارالمپیک توکیو، شعار قهرمان پارالمپیک ایتالیا "اگر چیزی غیر ممکن است، پس می‌شود آن را انجام داد." را الهام بخش برنامه‌های آتی این نهاد دانست. به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، مدیر اجرایی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه شعار بئاتریس ویو، قهرمان پارالمپیک ایتالیا را الهام بخش چالش‌های ناشی از تغییرات آب و هوایی تا COVID اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورسولا فن در لاین، مدیر اجرایی اتحادیه اروپا در سخنرانی سالانه خود در پارلمان اروپا در استراسبورگ با همراهی ویو، شمشیرباز باویلچر ۲۴ ساله و دارنده مدال طلا در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کرد.

اندام‌های ویو پس از یک مورد شدید مننژیت در دوران کودکی قطع شد.

مدیر اجرایی اتحادیه اروپا گفت: داستان این قهرمان را می‌توان الهام بخش خیلی از چالش‌های‌مان کرد. با این شعار که “اگر چیزی غیر ممکن است، پس می‌شود آن را انجام داد.”

فن در لاین، قول داد که تلاش‌های اتحادیه اروپا را با الهام گرفتن از این قهرمان برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا، مقابله با تغییرات آب و هوا، پیشبرد انتقال دیجیتال و افزایش آزادی رسانه‌ها و حقوق زنان افزایش دهد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اتحاديه اروپا پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو قهرمان پارالمپیک الهام بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به جنبش حمایت از آزادی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گفت: «فلسطین را آزاد کنید» اکنون یک شعار و یک مطالبه جهانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در شبکه ایکس نوشت: جنبش حمایت از آزادی فلسطین از دانشگاه‌های آمریکا به دانشگاه‌ها و خیابان‌های اروپا رسیده است.

وی افزود: خون و اشک و آه کودکان و زنان مظلوم غزه طوفان می‌کند، وجدان‌های بیدار را به حرکت درآورده و خواب اشغالگران صهیونیست را آشفته‌تر کرده است….

کنعانی ادامه داد: «فلسطین را آزاد کنید» اکنون یک شعار و یک مطالبه جهانی است.

کد خبر 749836

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است