Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:13:09 GMT

زنجان قطب تولید مواد شوینده و پودری شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۳۸۸۹

زنجان قطب تولید مواد شوینده و پودری شد

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: با تولید سالانه بیش از یک میلیون تن مواد شوینده، زنجان قطب تولید مواد شوینده و پودری شد.

فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز (۲۴ شهریورماه) در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان، با اشاره به بازدید بیش از ۱۰ ساعت از کارخانه و واحدهای تولیدی استان، اظهار کرد: واحد تولیدی هلدینگ گلرنگ در سال ۹۷ در استان، ۶ واحد و خط تولید داشت که امروز این تعداد به ۱۳ واحد خط تولید رسیده که ۷ واحد آن در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳ واحد از این هفت واحد فعال بود و ۳ واحد دیگر نیز تا پایان سال و یک واحد تا خردادماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول ادامه داد: در سال ۹۷، سالانه ۱۵ هزار تن مواد شوینده و پودری در استان تولید می‌شد که امروز میزان تولید سالانه به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن رسیده که بر این اساس می‌توان گفت استان زنجان به قطب تولید مواد شوینده و پودری تبدیل شده است.

استاندار زنجان با اشاره به بازدید از واحد تولیدی راشاکاسپین، تصریح کرد: طرح توسعه این واحد تولیدی از پساب شهری استفاده می‌کند و با به‌روزرسانی خط تولید خود، کاغذ را در یک مرحله به تولید می‌رساند و تولیدات آن سبب بی‌نیازی کشور از واردات می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌ها، طرح توسعه تا پایان مهرماه افتتاح خواهد شد.

حقیقی در رابطه با بازدید از واحد سرجین‌بافت، یادآور شد: در سال ۹۷ این واحد پیشرفت فیزیکی چندانی نداشت ولی در حال حاضر ماشین‌آلات خط تولید آن وارد شده و تا یک ماه آینده یکی از خطوط آن افتتاح خواهد شد و در صورت افتتاح همه فازهای آن، ۲۰۰۰ شغل ایجاد می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسات، کمک به سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی به طریق قانونی است، خاطرنشان کرد: موفقیت‌های حاصل از این جلسات نتیجه همکاری همه ادارات و دستگاه‌ها در حل مشکلات موجود صنایع و واحدهای تولیدی استان است.

در این جلسه مدیران واحدهای تولیدی مورد بازدید مشکلاتی از قبیل تقسیط معوقات مالیاتی، تامین اجتماعی، مشکلات زیست‌محیطی، سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و ... را مطرح و خواستار رسیدگی به آن شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان کارگروه رفع موانع تولید واحدهای تولیدی خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین