Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@07:14:14 GMT

۴۳ فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۴۴۰۹

۴۳ فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت :پنج ماهه امسال،۴۳ نفر بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد کاهش داشت. 

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، دکتر علی عباسی در این زمینه، اظهار کرد: بر اساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان در پنج ماهه سالجاری به ترتیب شهرستان آمل با ۶، ساری با ۵ و بابل و چالوس هر کدام با ۴ مورد بیشترین و شهرهای بابلسر، میاندرود، رامسر و جویبار هر کدام با یک مورد فوتی،‌ کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۲۳ نفر و پس از آن و برق گرفتگی با ۱۰ و برخورد جسم سخت با ۹ مورد و سایر موارد با یک در رتبه بعدی قرار دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، خاطرنشان کرد: بر اساس تفکیک ماه خرداد با ۱۵، تیر با ۸، فروردین و اردیبهشت هر کدام با ۷ و مرداد با ۶ مورد آمار فوتی گزارش شده است.

عباسی افزود: سنین ۳۱ تا ۴۰ سال با ۸ مورد بیشترین فوتی و کمتر از ۲۰ سال با ۴ فوتی کمترین آمار را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی از مراجعان ۳۷۰ (۳۴۷ مرد و مابقی زن) نفر از مصدومین حوادث کار طی پنج ماه انسال به مراکز پزشکی قانونی استان خبر داد و افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشت.

عباسی با اشاره به اینکه بیشترین حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان است، گفت: ارزش نهادن به جان انسان ها، داشتن برنامه ایمنی در کار ، رعایت استاندارد ها و قوانین مربوطه، آموزش و ایجاد نظام اطلاع رسانی و عبرت از حوادثی که اتفاق افتاده را از مهم‌ترین راهکارها در راستای کاهش حوادث ناشی از کار دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حوادث كار استانی اجتماعی پزشکی قانونی حوادث کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن دوم شیاطین سرخ در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرفداری | طرح کیت دوم منچستریونایتد برای فصل 25-2024 لو رفت.

فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به منچستریونایتد رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن دوم آن را منتشر کند. در ادامه این مطلب عکسی از طرح منتشر شده پیراهن دوم شیاطین سرخ را مشاهده می‌کنید. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند