Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@01:40:38 GMT

کاروان نذر آب به روستاهای سربیشه می رود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۴۹۰۰

کاروان نذر آب به روستاهای سربیشه می رود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی صبح پنج شنبه در حاشیه مراسم راه اندازی دستگاه آب شرین کن روستای رومه، اظهار داشت: در طرح نذر آب علاوه بر اقداماتی که در راستای رفع تنش آبی انجام می شود، کمک های معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر نیز برای نیازمندان در مناطق محروم ارائه می شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه امسال به دلیل وضعیت قرمز کرونا در شهرستان های هدف از حضور کاروان های سلامت در مناطق محروم بی بهره مانده ایم، افزود: خیرین و داوطلبین جمعیت هلال احمر استان های زنجان و چهارمحال و بختیاری اقدامات شایسته ای برای نیازمندان ارائه داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به نصب دو دستگاه تصفیه آب در روستاهای رومه و مهل آباد شهرستان نهبندان، گفت: با راه اندازی این دستگاه ها حدود ۲۰۰ خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه در راستای رفع تنش آبی تعداد هشت تانکر ثابت نیز در منطقه به نیازمندان اهدا شده است، عنوان کرد: خیرین و داوطلبین استان های معین همچنین ۱۷ هزار لیتر آب معدنی را به مردم روستاهای شهرستان نهبندان اهدا کرده اند.

رضایی با اشاره به ایجاد خط لوله یک هزار و ۲۰۰ متری روستای درشکفت شهرستان نهبندان، بیان کرد: حدود ۷۰ میلیون تومان اعتبار در این راستا هزینه شده است.

وی ادامه داد: هیچ اعتبار دولتی برای اقدامات طرح ملی نذر آب ۴ هزینه نشده و تمامی هزینه ها از سوی کمک های مردمی و خیرین انجام شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط خیرین و داوطلبین استان های زنجان و چهارمحال و بختیاری در شهرستان نهبندان صرف شده است، افزود: طی روزهای آینده نیز داوطلبین و خیرین استان خراسان رضوی در شهرستان سربیشه حضور یافته و خدمات مطلوبی به مردم ارائه خواهند کرد.

کد خبر 5306113

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی محمدرضا رضایی بیرجند ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان اربعین حسینی اردبیل زلزله واکسیناسیون ایلام شیوع کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان نهبندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد

حسن شیخ الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این تعداد پوشاک با همت یکی از خیرین تهیه و در بین فرزندان ایتام شهرستان پاوه توزیع شد.

وی افزود: ارزش ریالی ۸۰ دست پوشاک اهدایی به ایتام این شهرستان یک میلیارد ریال بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاوه بیان کرد: پوشاک اهدایی در کمترین زمان ممکن به فرزندان مورد نظر تقدیم شد.

شیخ الملوکی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم فعالیت‌های گسترده‌تری در این خصوص انجام شود و این هدایا با توجه به نیازسنجی به ایتام و نیازمندان مورد نظر و طبق نیت خیرین اهدا شود.

کد خبر 6088596

دیگر خبرها

  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف