Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور برای شرکت در آئین تکریم موهبتی و معرفی «حسین مدرس خیابان»؛ استاندار جدید سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پاد، سردار «احمد وحیدی» امروز به زاهدان سفر کرده است.   وزیر کشور به همراه احمدعلی موهبتی استاندار سابق و حسین مدرس خیابانی استاندار جدید سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای زاهدان با قرائت فاتحه و اهداء گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین تکریم خدمات و تلاش‌های احمدعلی موهبتی ‌و معارفه حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، با حضور وزیر کشور، مدیران و شخصیت‌های استان و جمعی از معتمدین و ریش سفیدان، امروز برگزار خواهد شد.

وحیدی در ادامه حضور خود در زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با حضور در محل ستاد ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی زاهدان از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده در این رابطه قرار گرفت.

وزیر کشور گفت: از حوزه‌های مهم تبادلات مرزی و تعاملات اقتصادی با کشور‌های همجوار است ۲ کشور افغانستان و چاکستان در مز‌های سیسات و بلوجستان قرار دارند.

وی بیان کرد: کارکرد‌های بازارچه‌های مرزی سامانه دادن به این تبادلات مرزی است که در دستور کار جدی قرار دارد تا آن را توسعه بدهیم.

سردار وحیدی با بیان اینکه همه بازار‌ها باید با همکاری کشور‌های همسایه فعال شود گفت: ظرفیت‌های متعددی در حوزه معادن وجود دارد که باید فعال شود. همچنین برنامه‌های کشاورزی، حمل ریلی و جاده‌ای مورد توجه است کمااینکه حمل و نقل ترکیبی باید شکل بگیرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بیشتر بخوانید: تفویض اختیارات فرماندهی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا به محمدحسین سپهر   انتهای پیام/ برچسب ها: وزیر کشور احمد وحیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر کشور احمد وحیدی سیستان و بلوچستان وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز کاسپین۶۹۸۶ از نوع MD۸۲ تهران زاهدان مشهدساعت ۱۹:۰۵ پنجشنبه بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد وبرق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی