Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات سه گانه استان اصفهان اظهارداشت: در رقابت‌های سه گانه مسافت کوتاه قهرمانی آسیا که از ۲۶ تا ۲۷ شهریور امسال در شهر چولپان‌آتا این کشور برگزار می‌شود در مجموع چهار ورزشکار و یک مربی از ایران حضور دارند. 

محمد باقری روزپنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سلیمی پور ورزشکار ۱۹ ساله و با انگیزه اصفهانی تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر نوید سلیمی پور انجام داده است و با آمادگی مطلوبی به کشور میزبان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: مسابقات به‌صورت ۷۵۰ متر شنا، ۲۰ کیلومتر دوچرخه سواری و پنج کیلومتر دو خواهد بود. 

دبیر هیات سه گانه استان اصفهان خاطرنشان کرد: سلیمی پور پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدت ۱۰ روز به همراه محمدحسین طیبی از تهران در کمپ تمرینی آسیا با حضور نخبگان این رشته از این قاره حضور می‌یابد. 

باقری با اشاره به اهمیت حمایت‌های لازم از ورزشکاران سه گانه اضافه کرد: مسابقات پیش رو رویداد مناسبی برای افزایش آمادگی برای در حضور در بازی‌های آسیایی است، ایران ۲ سهمیه در این مسابقات خواهد داشت و امیدواریم که سلیمی پور در آن آوردگاه حضور یابد و بدرخشد.

حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه در استان اصفهان فعالیت دارند. 

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اصفهان فدراسیون سه گانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اصفهان فدراسیون سه گانه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اصفهان فدراسیون سه گانه استان اصفهان سلیمی پور سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ پس از برگزاری دو مرحله اردو در ایران ، تیم ملی جوجیتسو کشورمان با ۲۵ ورزشکار راهی مسابقات آسیایی شده است که تقی و اکبر سلیمی از زنجان در ترکیب تیم ملی جوجیتسو در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند.

مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا در چهار سبک برزیلی، مبارزه، کاتا و کنتاکت تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر ابوظبی پایتخت امارات ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو