Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:26:53 GMT

بیستمین محموله واکسن کرونا تحویل وزارت بهداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۴۹۹۲

بیستمین محموله واکسن کرونا تحویل وزارت بهداشت شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر، با اشاره به ورود سومین محموله سنگین واکسن کرونا توسط هلال احمر، گفت: از اردیبهشت امسال تاکنون ۳۵ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز واکسن توسط جمعیت هلال احمر وارد کشور شده است.

وی با اعلام اینکه ۵ میلیون دوز واکسن تا محقق شدن وعده ۲۰ میلیونی واردات واکسن توسط هلال احمر در شهریور باقی مانده است، بیان کرد: از ۲۰ میلیون دوز واکسنی که قرار بود در شهریور ۱۴۰۰ توسط هلال‌احمر وارد کشور شود تاکنون ۱۵ میلیون دوز از آن تحویل وزارت بهداشت شده و تنها ۵ میلیون دوز دیگر باقی مانده تا وعده ۲۰ میلیونی که برای واردات واکسن کرونا داده بودیم محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر با ابراز امیدواری از واردات ۵ میلیون دوز دیگر واکسن کرونا تا یک هفته دیگر، تصریح کرد: پس از اینکه فرآیند وارد کردن ۲۰ میلیون دوز واکسن کرونا توسط هلال احمر در شهریور به پایان برسد، در فواصل زمانی معین ۷۰ میلیون دوز دیگر واکسن طی دو ماه آینده وارد خواهیم کرد.

همتی با اشاره به کمک‌های خوب وزارت امورخارجه و بانک مرکزی و همچنین تاکید رئیس جمهور برای واردات واکسن افزود: از این ۷۰ میلیون دوز واکسن وارداتی ۱۰ میلیون مخصوص سنین ۱۲ تا ۱۸ سال است تا دانش آموزان نیز در مقابل کرونا ایمن شوند.

وی با اعلام اینکه تمام اطلاعات برای واردات واکسن‏‌های مناسب برای گروه سنی زیر ۱۸ سال آماده و تحویل سازمان غذا و دارو شده است، تصریح کرد: در صورت تأیید این سازمان و صدور مجوز، با واردات یکی از این دو واکسن سوبرانا۲ یا سینوفارم در مهرماه، واکسیناسیون گروه سنی زیر ۱۸ سال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت امام خمینی واکسن هلال احمر میلیون دوز واکسن توسط هلال احمر واردات واکسن ۲۰ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: عصر جمعه در جاده مهاباد به سردشت غرق‌شدن کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان به هلال‌احمر گزارش شد.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آنها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌‌وجو فرد غرق‌شده دیگری هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت