Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@14:49:40 GMT

میلاد محمدی به آ.ا.ک یونان پیوست

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۵۰۵۷

میلاد محمدی به آ.ا.ک یونان پیوست

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با حضور در یونان به عضویت تیم آ.ا.ک آتن یونان درآمد.

به گزارش برنا، میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران به عضویت تیم آ.ا.ک آتن در آمد تا سومین ایرانی این تیم لقب گیرد.

مدافع چپ ایرانی فاش کرد که وی قبل از تصمیم گیری برای سفر به یونان از طرف AEK با انصاری فرد و حاج صفی تماس داشته و گفته است که مشتاق بازی با "زرد سیاه ها" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی در ابتدا اظهار نظر کرد و گفت: من بسیار خوشحالم که در باشگاه بزرگی مانند AEK هستم. ما زمان داریم تا در مورد بقیه مسائل در آینده صحبت کنیم . قبل از آمدن من با کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی صحبت کردم.  از بودن در کنار دو بازیکن تیم ملی ایران بسیار خوشحالم و مشتاقانه منتظر همکاری با آنها هستم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال یونان انصاری فرد بازی تیم ملی ایران میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)

 در دیدار حساس آاک آتن مقابل پائوک از لیگ یونان، درگیری بزرگی رخ داد که منجر به محرومیت سرمربی آاک شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که آاک با نتیجه ۳-۲ از پائوک عقب بود، ماتیاس آلمیدا، سرمربی آاک، در کنار خط به‌شدت عصبانی بود و پس از پایان بازی با یکی از افرادی که گفته می‌شود از ناظران بازی بوده است درگیر شد.

این مربی سپس با سرجیو اولیویرا و یکی دیگر از بازیکنان خودش که قصد داشتند برای پایان دادن به درگیری دخالت کنند درگیر شد و کم کم این موضوع تبدیل به یک درگیری بزرگ شد.

در ادامه نیروهای امنیتی و کادر فنی دو تیم برای جدا کردن افراد حاضر در درگیری اضافه شدند اما ناگهان آلمیدا گردن یکی از افراد حاضر در درگیری را از پشت گرفت و به او آسیب زد.

پس از دقایقی درگیری، بالاخره نیروهای امنیتی موفق به پراکنده کردن جمعیت و خاتمه دادن به آن شدند. به گزارش نشریه یونانی اسپورتال، مردی که آلمیدا گردنش را گرفته بود، یک مقام رسمی از سمت فدراسیون بوده است که برای اداره پیشگیری از خشونت در ورزش کار می‌کند.

آلمیدا در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی به این درگیری پرداخت و اعلام کرد که از فردی که گردنش را گرفته بود عذرخواهی کرده است.

او همچنین گفت: «دیدید چند نفر در کنار زمین بودند؟ چیزی که من همیشه می‌گویم این است که اگر بخواهیم وضعیت فوتبال یونان را تغییر دهیم، این همه آدم نمی‌توانند در کنار زمین باشند.»

بر اساس گزارش رسانه‌های یونانی، آلمیدا به دلیل این درگیری با محرومیت سه جلسه‌ای روبرو شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم)
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها