Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:07:04 GMT

مانور پروژه مهر در مدارس بروجرد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۵۲۳۵

مانور پروژه مهر در مدارس بروجرد برگزار شد

به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش بروجرد در آیین پروژه مهر مدارس اظهار داشت: پروژه مهر یک فرآیند برنامه محور است و برای اجرای آن نیاز به یک برنامه ریزی مدون و منظم دارد که از اردیبهشت ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفته و شیوه نامه آن به مدارس ارسال شده است.

محمد مهرافزون افزود: مدیران مدارس به عنوان متولیان اجرای پروژه مهر فعالیت های این طرح را در قالب آیتم‌های مشخص شده آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مانور پروژه مهر مظهر برنامه‌ریزی به منظور فعالیت‌های آموزشی، عمرانی، بهسازی و شادابی برای بازگشایی مدارس است و باعث می‌شود کمی و کاستی‌ها مشخص گردد و نقش سازنده در کیفیت بخشی بازگشایی مدارس دارد.

مهرافزون ضمن گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس و فرارسیدن سال تحصیلی جدید ادامه داد: آماده سازی، زیبا سازی بهسازی، تهیه تقویم سالانه، برنامه هفتگی ، تشکیل شورای معلمان و دبیران، رفع نواقص و کمبودهای مدارس، حضور دانش آموزان در برنامه شاد، برنامه ریزی برای آغاز هفته دفاع مقدس و اطمینان بخشیدن به دانش آموزان و خانواده ها با توجه به ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی از اهداف اساسی و مهم مانور پروژه مهر قبل از بازگشایی مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد یادآور شد: در سال تحصیلی جدید حدود ۶۵هزار دانش آموز در سطح ۴۳۰واحد آموزشی به تحصیل اشتغال خواهند داشت .

در این آیین که به صورت نمادین در دبیرستان شاهد دخترانه برگزار شد،  مراسم افتتاحه یک کلاس درس با تجهیزات آموزشی و اتاق مشاور برگزار و سه عدد تبلت آموزشی با استفاده از ظرفیت خیرین و دبیرهای  این دبیرستان برای دانش آموزان این دبیرستان تهیه شده بود.

برچسب‌ها مدارس بروجرد زنگ مهر لرستان وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس بروجرد زنگ مهر مدارس بروجرد زنگ مهر لرستان وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان دانش آموزان پروژه مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان اردبیل بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل اظهار کرد: در تولید و گسترش امنیت و حس خوشایند در این زمینه خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ها نقش آفرین اصلی هستند و امیدواریم این حرکت توسعه نظم و امنیت را در جامعه منجر شود.

سردار جواد تقوی خاطرنشان کرد: پیش از این در قالب همیاران پلیس تعامل و ارتباط خوبی را با مجموعه آموزش و پرورش داشتیم که آثار مثبت این فعالیت را در کاهش وقوع جرایم به ویژه به حداقل رساندن تخلفات راهنمایی و رانندگی در بین خانواده‌ها شاهد بودیم.

وی اهمیت کار زیربنایی را با محوریت مدارس در گسترش مفاهیم ارزشی و انسانی یادآور شد و بیان کرد: ما باید تمامی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگسازی را از دل مدارس آن هم در گروه‌های سنی پایه آغاز کنیم تا در فرآیند رشد نوجوانان و جوانان این آموزش‌ها مؤثر و تأثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با همراهی دانش آموزان خبرنگار پلیس بیش از هر زمان دیگر به وظیفه خطیر خود مسلط عمل کرده و انتظار بهبود فرآیندها را داریم.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز بر اهمیت جهاد تبلیغ و تبیین اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در این سنگر نقش آفرین اصلی هستند.

کلام الله صفری خاطرنشان کرد: دانش آموزان در کنار حضور مؤثر در سنگر تعلیم و تربیت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نقش آفرینی می‌کنند که این خود حرکتی پسندیده و شایسته به نظر می‌رسد.

کد خبر 6098671

دیگر خبرها

  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیاز به مقاوم سازی دارند
  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیازمند مقام سازی هستند
  • خبر مهم آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان و معلمان
  • مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد
  • ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است