Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس بهرامی، سرپرست شهرداری قدس گفت: در راستای اجرای طرح جامع ساماندهی معابر، شهرداری قدس در طول یک ماه گذشته نسبت به اجرای ۱۹ عملیات‌ لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر سطح شهر با رویکرد ارتقای سطح کیفی آسفالت این معابر اقدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ابوالفضل بهرامی با بیان اینکه عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر عمدتا با هدف رفع مشکلات ناشی از حفاری‌های متعددی که توسط ادارات مختلف انجام می‌شود، به صورت مداوم در دستور کار شهرداری قدس قرار دارد، اظهار داشت: با آغاز دوره ششم مدیریت شهری، تلاش مجموعه شهرداری تداوم روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری بوده که طرح جامع ساماندهی معابر نیز به عنوان یکی از برجسته‌ترین اقدامات دنبال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا، با هدف بهبود و ارتقای سطح کیفی معابر در یک ماه گذشته نسبت به اجرای لکه‌گیری و روکش آسفالت بلوار امامزاده، خیابان شهید رمضانی و کوچه‌های معراج، گل نرگس و بسیج اقدام شده است.

سرپرست شهرداری قدس ادامه داد: همچنین در پروژه‌هایی دیگر عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان‌ امامزاده، تقاطع خیابان امامزاده تا ابتدای خیابان چمن، گلبرگ جنوبی، بلوار معلم جنب سالن آیت‌الله رفسنجانی، خیابان امام علی (ع)، بلوار بهاران، ۲۰ متری ولیعصر، خیابان‌های سرهنگ‌فرد، بخشی، هجرت چهارم و ششم، جوادالائمه و کوچه‌های شهید محرابی و پرستار ۲ اجرایی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرپرست شهرداری قدس لکه گیری و روکش آسفالت شهرداری قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهرداری بوکان از روزهای گذشته عملیات خط کشی معابر و نصب تابلوی پارکبانی برای  تعیین محل پارک خودروهای شهروندان  را در بیش از پانزده معبر اصلی و پرتردد سطح شهر آغاز کرده است.

«امیـر احمـدی» سرپرست شهرداری بوکان گفت: این امر با هدف برقراری انضباط در پارک خودرو، عدالت در محل توقف، پارک صحیح خودرو و نیز ساماندهی پارک حاشیه ی در معابر شهری صورت پذیرفته و با اجرای طرح پارکبانی بدنبال تحقق این اهداف هستیم.

سرپرست شهرداری همچنین افزود: پس از آماده سازی کامل معابر مورد نظر بزودی آگهی و فراخوان های لازمه از سوی این شهرداری جهت انتخاب پیمانکار و آغاز بکار طرح پارکبانی نیز صورت خواهد گرفت.

همچنین اشتغال زایی مستقیم برای بیش از سی نفر نیز از دیگر موارد مورد نظر در اجرای این طرح خواهد بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز