Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال میلان می‌گوید تیمش باید روی جزئیات بیشتر کار کند، چون در لیگ قهرمانان همین جزئیات است که تفاوت را رقم می‌زند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که شاگردانش در اولین گام خود در بازگشت به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) لیورپول را در ورزشگاه آنفیلد به دردسر انداختند و در نهایت هم تن به شکست 3-2 دادند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: لیورپول بابت کیفیت بازی که از خود به خصوص در 25 دقیقه اول نشان داد و پرشور بودنش، شایسته احترام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ما موفق شدیم در مقطع پایانی نیمه اول اوضاع را به سود خود تغییر دهیم اما متأسفانه در نیمه دوم برتری‌مان را با دریافت دو گل از دست دادیم. در کنار کیفیت تیمی لیورپول، ما روی دو گلی که در نیمه دوم دریافت کردیم، مرتکب اشتباهاتی شدیم. امیدوارم در آینده با تیم‌هایی که کیفیت نسبتاً پایین‌تری دارند، چنین گل‌هایی نخوریم.

سرمربی میلان ادامه داد: این درسی ارزشمند برای ما بود و به ما در ادامه کار کمک خواهد کرد. ما برای این بازی باانگیزه بودیم و انتظار داشتیم که لیورپول بازی را اینچنین قدرتمند آغاز کند. یک فوتبال خیلی خوب را شاهد بودیم. جای تأسف دارد که این بازی را باختیم چون شروع قدرتمند در لیگ قهرمانان می‌توانست خیلی مهم باشد.

کلوپ: با شایستگی مقابل میلان به پیروزی رسیدیم/ این برد هنوز نمی‌تواند سرنوشت‌ساز باشد

پیولی در پایان خاطرنشان کرد: در حالی آنفیلد را ترک می‌کنیم که می‌دانم این تیم می‌تواند پیشرفت کند و هنوز باید روی جزییات کار کنیم چون در لیگ قهرمانان همین جزییات است که تفاوت را رقم می‌زند.

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استفانو پیولی لیگ قهرمانان اروپا لیورپول میلان استفانو پیولی لیگ قهرمانان اروپا لیورپول میلان لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا ویدیویی از 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی فصل 2023/24 ( گل های لروی سانه، نیکلاس فولکروگ و وینیسیوس جونیور) را منتشر کرده است.

دانلود (5.7MB)

دیگر خبرها

  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند