Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - 68طرح سرمایه‌گذاری خارجی معادل مبلغ دو میلیارد دلار در دویست و پنجاه و یکمین جلسه هیات سرمایه‌گذاری خارجی تصویب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سازمان سرمایه گذاری، دویست و پنجاه و یکمین جلسه هیات سرمایه گذاری خارجی با حضور اعضای هیأت سرمایه گذاری خارجی در محل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست 68 طرح سرمایه گذاری خارجی شامل 42 طرح جدید و 26 مورد دیگر مرتبط با طرحهای فرعی سرمایه گذاری خارجی اعم از اصلاح مجوز سرمایه‌گذاری خارجی، تمدید مجوز سرمایه گذاری خارجی، بازپرداخت اقساط و انتقال سود سهام سرمایه‌گذاران خارجی؛ به تصویب رسیده است.
بر اساس این گزارش، طرح‌‎های سرمایه‌گذاری خارجی، شامل بخش‌های صنعت، معدن، پتروشیمی، دارو و تجهیزات پزشکی، ساختمان، کشاورزی، گردشگری، حمل و نقل، انرژی و خدمات می باشد که در استان‌های خراسان رضوی، زنجان، کرمان، سمنان، البرز، قم، هرمزگان، فارس، تهران، اردبیل، یزد، آذربایجان غربی، قزوین، بوشهر و سیستان و بلوچستان اجرایی می شود.
گفتنی است، اعضای هیات سرمایه گذاری خارجی ( قائم مقام وزیر امور خارجه، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، معاون ارزی بانک مرکزی و روسای اتاقهای بازرگانی و تعاون) هستند و حسب مورد از دستگاه های تخصصی ذیربط برای نشست در هیات برای رسیدگی به طرح های مذکور دعوت به عمل آمده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی توانا شنبه ۸ اردیبهشت در حاشیه غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه استان خراسان رضوی یک روز پرکار را رقم زد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

وی تاکید کرد: ترافیک حضور هیات‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی استان خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

توانا یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

دیگر خبرها

  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها
  • مدودف خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشور‌های غیردوست شد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی