Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: همچنین تاکنون ۲۴ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال شهرستان بروجن موفق به دریافت و تزریق دُز دوم واکسن علیه ویروس کرونا شده‌اند.

وی افزود: در مرحله نخست تزریق واکسن علیه ویروس کرونا در شهرستان بروجن افزون‌بر ۳۹ هزار نفر و در مرحله دوم تاکنون بیش از ۲۱ هزار نفر واکسن را دریافت و تزریق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی تصریح کرد: افرادی که تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند مربوط به رده‌های سنی اعلام شده هستند و واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف در شهرستان بروجن علیه ویروس کرونا در ۱۵ مرکز واکسیناسیون این شهرستان از ساعت هفت تا ۲۲ در حال انجام است.

وی یادآور شد: واکسیناسیون بقیه رده‌ها و گروه‌های سنی شهرستان بروجن براساس برنامه زمان‌بندی و اولویت‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

کرمی توصیه کرد: واجدین شرایط دریافت واکسن علیه ویروس کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تزرق واکسن خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ و سامان از وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) به وضعیت نارنجی (پُرخطر) و شهرستان خانمیرزا به وضعیت زرد (خطر متوسط) تغییر رنگ دادند.

همچنین شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، کیار، بن و اردل کماکان در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۲۴ شهریورماه، ۲۰۸ هزار و ۷۹۲ مورد تست مولکولی تشخیص ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری انجام و ۷۴ هزار و ۸۳۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده است.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها بروجن چهارمحال وبختیاری واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن چهارمحال وبختیاری واکسن کرونا بروجن چهارمحال وبختیاری واکسن کرونا علیه ویروس کرونا ویروس کرونا شهرستان بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان خوشاب با تاکید بر حفظ سلامتی توسط مردم و مشارکت خیران‌در حوزه سلامت اظهار کرد: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبری در ۱۰ سال گذشته تاکید فراوانی بر آن دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب اضافه کرد: آمار رشد جمعیت مطابق استانداردها ۲.۵ درصد باید باشد ولی در شهرستان خوشاب حدود ۲ درصد که زنگ خطر برای شهرستانی است که در حوزه کشاورزی جوانانش نقش مهمی در تولیدات کشاورزی دارند.

وی با اشاره به نوشتن برنامه ۵ ساله در حوزه بهداشت خوشاب افزود: تشکیل مجمع خیرین در شهرستان خوشاب گام بلند و مؤثری برای مشارکت خیرین در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی طولانی شد.

شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد گفت: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

کد خبر 6089135

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد