Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه رئیس سازمان انرژی اتمی به همراه معاونین وی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حاضر شده و گزارشی را از مذاکرات با گروسی رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بعد از گزارش ارائه شده مشخص شد که تخطی از قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت صورت نگرفته است، دقیقا سازمان انرژی اتمی در چارچوب قانون حرکت می‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: در دیدار گروسی و اسلامی نکاتی به مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی منتقل شده است، تاکید شده است که تعاملات آژانس با جمهوری اسلامی باید دو سویه باشد، طبق قانون، آنها متعهد هستند در قبال همکاری های ایران،  برای پیشرفت و توسعه فعالیت های صلح آمیز تکنولوژی هسته ای کمک کنند، این کمک ها تا به حال نشده است، این عدم همکاری به طور کامل به مدیرکل منتقل شده است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: مدیران کل بر پایه گزارش های غیرواقعی دشمنان، تروریست ها و کسانی که سابقه خوبی در کشور و دنیا نداشته اند، درباره فعالیت ایران گزارش هایی تهیه کرده اند که دراین نشست به گروسی گفته شد دیگر به گزارش های غیرواقعی استناد نکند.

عباس زاده مشکینی همچنین بیان کرد: بحث دیگری که در این سفر به گروسی انتقال داده شده است این بود که وقتی برای اعتمادزایی اطلاعاتی از فعالیت ها و سایت های هسته ای داده می شود، از این اطلاعات برای تهیه گزارش به سازمان ملل و شورای حکام استفاده شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه بر داشتن برنامه توسعه صنعت هسته ای تاکید شده است، چرا که مردم باید ما به ازای این همه فعالیت را شاهد باشند، خوشبختانه برنامه ای برای توسعه صنعتی شروع شده استد، قرار است برای تولید ۸ هزار مگاوات هسته ای در هفته های آینده مناقصه بین المللی آن انجام شود. 

منبع: نماینده

کلیدواژه: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی کمیسیون امنیت ملی انرژی اتمی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی

کد خبر 6090513 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • کمالوندی: گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری