Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@00:09:34 GMT

خسارت ۱۰ میلیاردی آتش به انبار پنبه در کاشمر

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۵۵۶۵

خسارت ۱۰ میلیاردی آتش به انبار پنبه در کاشمر

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر گفت: به گفته مسئولان کارخانه پنبه، بر اثر این آتش‌سوزی بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت وارد شده است.

امیر نژادرحیم با اشاره به گزارش مشاهده دود غلیظ از انبارهای کارخانه پنبه کاشمر، اظهار کرد: اگرچه در ابتدا تیم حریق ایستگاه چمران با یک دستگاه خودرو سنگین به محل اعزام شد اما به خاطر حجم بالای آتش نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه قائم (عج) نیز به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این حادثه، آتش‌نشانان حدود سه ساعت با شعله‌های سرکش آتش در جدال بودند و سرانجام موفق به مهار و اطفای آن شدند، ادامه داد: بر اثر این حریق، تمام محصول پنبه که در سوله نگهداری می‌شد، از بین رفت، به‌طوری‌که به گفته مسئولان کارخانه براثر این آتش‌سوزی بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت وارد شده است.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود محصول از بین رفته حدود سه تا چهار تن باشد، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه علت حادثه به خاطر بی‌احتیاطی کارگران کارخانه بوده اما دلیل اصلی این حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

وی با اشاره به این‌که نیروهای کارخانه چون تصور می‌کردند می‌توانند آتش را مهار کنند، دیرتر به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند، بیان کرد: خوشبختانه با تلاش نیروهای آتش‌نشانی از ورود حریق به سایر سوله‌های پنبه جلوگیری شد./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری سازمان صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه صبح امروز، وقوع حریق ساختمان ۴ طبقه در خیابان ویلا، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۶ و ۹ به محل حادثه اعزام شدند.
حریق در طبقه اول مجتمع به وقوع پیوسته که با حضور به موقع آتش نشانان در لحظات اولیه مهار و ️با توجه به انتشار و تراکم دود در طبقات، عملیات تهویه دود و جستجو همزمان توسط آتش نشانان انجام شد و تمام ساکنین به خارج از ساختمان انتقال داده شدند.
متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنین دچار سوختگی جزئی شده بود که توسط آتش نشانان به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج