Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرود هواپیما در فرودگاه مهرآباد با انجام پروژه بهسازی سیستم تهویه مطبوع، برج مراقبت پرواز به عنوان نخستین سازه مهرآباد، به سیستم جدید تهویه مطبوع مجهز شد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام وزارت راه و شهرسازی، مجید داودی گفت: سیستم سرمایشی - گرمایشی و تهویه مطبوع ساختمان برج مراقبت پرواز مهرآباد، پیش از این از طریق موتورخانه مرکزی تاسیسات، تامین و مدیریت می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داودی گفت: با انجام پروژه بهسازی کامل سیستم تاسیسات، اقدام به بهسازی و بازسازی اساسی لوله‌کشی‌ها، چیلر، نصب دیگ‌ها، پمپاژ، پمپ‌های آتش‌نشانی، فنکوئل‌ها و هوارسان‌های جدید و موتورخانه مرکزی تاسیسات ساختمان شد که تامین کننده سرمایش و گرمایش ساختمان است.

گفتنی است؛ سیستم جدید نسبت به سیستم‌های گذشته و تجهیزات و دستگاه پیشین بسیار پیشرفته‌تر است و از امکانات مهمی از جمله سنسور‌های تمام اتوماتیک برای تامین اکسیژن و دفع دی‌اکسید کربن در طبقات ساختمان و تأمین کننده میزان سرمایشی لازم برای تمامی طبقات به ویژه هفتم، هشتم و نهم در آن استفاده شده است.

همچنین بهسازی سیستم تهویه برج مراقبت پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بمدت یکسال و با قیمت بروز شده ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.       بیشتر بخوانید: قیمت‌ بلیت پرواز‌های اربعین نهایی شد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی فرودگاه مهرآباد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی فرودگاه مهرآباد برج مراقبت پرواز تهویه مطبوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: «پرواز استانبول - تهران به‌دلیل بدحال شدن یکی از مسافران خود در شامگاه نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه شد.»

محمدعلی نائل قراملکی روز دوشنبه افزود: پرواز شماره ۶۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا در مسیر استانبول - تهران به دلیل وجود بیمار بدحال با درخواست خلبان در فرودگاه ارومیه به زمین نشست.

 
 وی اضافه کرد: پس از فرود این پرواز در فرودگاه ارومیه، رسیدگی به وضعیت بیمار انجام شده و اقدامات اولیه توسط اورژانس مستقر صورت گرفته و بیمار به یکی از بیمارستان‌های ارومیه منتقل شد.

وی اظهار کرد: این پرواز نیز با همکاری نیرو‌های عملیاتی فرودگاه ارومیه در سریع‌ترین زمان ممکن فرودگاه ارومیه را بامداد دوشنبه به مقصد فرودگاه امام ترک کرد.

بیمار بدحال این پرواز پس از بهبودی با هماهنگی‌های صورت گرفته صبح امروز، دوشنبه با پرواز شرکت هواپیمایی آتا عازم تهران شد.

دیگر خبرها

  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • سانفرانسیسکو؛ پیشرو در بازیافت آب
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم