Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال نساجی بیان کرد با یارگیری‌های اخیر میانگین سنی بازیکنان ما پایین آمده است از این رو بازیکنی مثل مسعود شجاعی با تجربه‌ای که دارد به درد تیم ما می‌خورد

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، فرهاد کوچک‌زاده در مورد شرایط آماده سازی تیم فوتبال نساجی گفت:

اردوی خوبی در سرعین برگزار کردیم. البته سرمای هوا کمی متفاوت بود، اما در کل به برخی اهداف خود رسیدیم و با توجه به این که در ارتفاع قرار داشتیم تمرینات هدف را پشت سرگذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یارگیری نیز تا حدود زیادی موفق بودیم. هر چند قیمت بازیکنان اذیتمان کرد، ولی در کل خواسته‌ها تا حدود زیادی برآورده شد. مذاکرات همچنان ادامه دارد و منتظریم در یکی دو پست دیگر هم بازیکن به خدمت بگیریم.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر با مسعود شجاعی تصریح کرد:

مذاکراتی با این بازیکن انجام دادیم، ولی هنوز قطعی نشده است. علاوه بر این بازیکن مذاکره با کریم اسلامی نیز جریان دارد. هنوز مذاکرات ادامه دارد و دو طرف شرایط خود را مطرح می‌کند. هم باشگاه خواهان اجرای شرایط خود است و هم بازیکن می‌خواهد شروط خود را در قرارداد بگنجاند؛ از این رو هنوز به توافق نهایی نرسیدند و بر سر مسائل کلی مذاکره می‌کنند. این دو بازیکنان خوبی هستند و با توجه به تجربه‌ای که دارند به کارمان می‌آیند. در این فصل با توجه به یارگیری‌هایی که داشتیم معدل سنی تیممان پایین آمده است از این رو اگر یکی دو بازیکن با تجربه به تیم نساجی اضافه شوند به نفع ماست.

مدیر تیم نساجی درباره این که سفر سهیل مهدی به قائمشهر و بازدید از زمین ورزشگاه شهید وطنی چه نتیجه‌ای داشت گفت:

همه علاقه ما این است که در قائمشهر بازی کنیم؛ ولی با شرایط موجود بعید است کار درست پیش برود. یعنی تصمیم‌گیری در مورد تعویض یک چمن در حالی که بودجه به آنها تعلق گرفته اینقدر سخت است؟ این‌ها از پس یک تیم بر نمی‌آیند اگر مثل برخی استان‌ها چند تیم در لیگ داشتیم چه می‌کردند؟ من نمی‌دانم دلیل این تعلل چیست؟ لازم است تصمیم قاطعی گرفته شود. یعنی ما نیروی متخصص مثل سایر استان‌ها نداریم که کار انجام شود؟ فکر می‌کنم داریم، ولی هماهنگی‌ها صورت نمی‌گیرد.

کوچک‌زاده با ابراز امیدواری نسبت به وضعیت تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد:

فصل قبل بد کار کردیم، ولی در این فصل برای سازماندهی بیشتر، تمرینات را زودتر شروع کردیم. از شرایط تمرینات راضی هستیم و شرایط منطقی و خوبی در فصل بدنسازی داریم. سعی کردیم فاصله استاندارد برنامه‌های تمرینی را رعایت کنیم. تنها دغدغه ما همین زمین است. ما امیدواریم بازی‌ها در قائمشهر برگزار شود، ولی تمرینات را در تهران دنبال می‌کنیم. وقتی زمین بازی نداریم توقع زمین تمرین بیهوده است. نساجی رابطه متفاوتی با تماشاگران دارد و نمی‌شود این تیم را از این شهر جدا کرد از این رو امیدوارم این وابستگی حفظ شود و همچنان بتوانیم بازی‌ها را در این شهر برگزار کنیم.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید واکنش گری نویل به شکست 2-1 لیورپول مقابل میلان در پایان نیمه اول / عکس شریف، کلانتر گروه D لیگ قهرمانان اروپا! چرا گل مهدی طارمی به اتلتیکو مادرید مردود شد؟ برترین های قرن با محمدحسین ضیایی: بختیاری زاده را از خانه به فوتبال برگرداندم؛ سهراب با مغزش بازی می کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!

به گزارش ''ورزش سه''، نساجی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل ذوب‌‌آهن، امید خود برای بقا در لیگ برتر را تا حد زیادی افزایش داد و حالا در ۵ هفته آتی، امید بیشتری برای حضور در لیگ بیست و چهارم خواهد داشت. اما بعد از پیروزی ارزشمند نساجی مقابل ذوب‌آهن، به محض فرود آمدن هواپیمای حامل این تیم در فرودگاه قائم شهر، هواداران استقبال ویژه‌ای از اعضای تیم داشتند.

اما بیش از همه این محمد عباس‌زاده، مهاجم بومی نساجی بود که با استقبال هواداران روبرو شد و روی دوش آن‌ها قرار گرفت. هواداران نساجی با شعار معروف ''شاهی، شاهی دادا، عشق خدایی دادا، شماره ۳۳ تو پادشاهی دادا'' به استقبال محمد عباس‌زاده رفتند و لحظات جالبی را در فرودگاه رقم زدند.

دیگر خبرها

  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • بیک زاده: در سال 91 از استقلال نزدیک به 1 میلیون دلار گرفتم / فیلم
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد