Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:29:01 GMT

وزیر بهداشت از مراکز درمانی کرمانشاه بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۵۷۶۸

وزیر بهداشت از مراکز درمانی کرمانشاه بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کرمانشاه با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) و گلستان کرمانشاه، از نزدیک در جریان نحوه خدمات دهی به بیماران کرونا قرار گرفت.

بخش اورژانس جدید مجتمع بیمارستانی امام رضا کرمانشاه دارای ۵۰ تخت است، که ۱۲ تخت به آی سی یو اختصاص یافته که با اعتبار ساختمانی ۲۵ میلیارد تومان و اعتبار تجهیزاتی ۴۰ میلیارد تومان (با احتساب ارز آزاد) افتتاح و اخیراً به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان گلستان دیگر مرکز درمانی که وزیر بهداشت در کرمانشاه از آن بازدید کرد، مرکز تخصصی بیماران مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه است و در حال حاضر ۲۱ مریض در بخش عمومی و ۳۰ بیمار در در ۲ بخش آی سی یو و چهار نفر نیز در شرایط این توبه قرار دارند.

کد خبر 5306159

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهرام عین اللهی کرمانشاه وضعیت کرونایی کشور ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اردبیل زلزله واکسیناسیون ایلام شیوع کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد