Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@05:44:07 GMT

فراخوان پوتین به مردم برای شرکت در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۵۷۸۷

فراخوان پوتین به مردم برای شرکت در انتخابات

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، پوتین در پیامی تلویزیونی خطاب به مردم روسیه که روز پنجشنبه از شبکه های تلویزیونی سراسری این کشور پخش شد، با بیان اینکه در سه روز آینده انتخابات دوما برگزار می‌شود، اظهار داشت: انتخابات نمایندگان جدید برای دوما بدون شک رویدادی مهم برای جامعه و کشور ما است.

وی افزود: ما همه به یک اندازه علاقه مند هستیم تا افراد مسوولیت پذیر و با اعتبار که قادر به پاینبدی به وعده‌های خود باشند و اعتماد و امید مردم روسیه را برآورده کنند، وارد پارلمان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه معنای عالی انتخابات را توضیح می‌دهم، اضافه کرد: معنای آن در وهله اول ابراز رای مردم به عنوان منبع اصلی قدرت و تحقق حق قانونی آنها برای تعیین مسیر توسعه کشور است که همه ما می‌خواهیم مستقل و در رفاه باشد.

در روسیه روزهای 17 تا 19 ماه سپتامبر جاری (روز جمعه و شنبه و یکشنبه هفته آینده)، «روز انتخابات واحد» برگزار می‌شود، به این صورت که در این سه روز انتخابات دومای روسیه، استانداران و مجلس‌های محلی قانونگذاری استان‌ها و شهرها برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعات کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، در سه روز انتخابات واحد، رای گیری در همه مناطق این کشور برای انتخاب ۴۵۰ نماینده مجلس دوما، سران ۱۲ جمهوری و استان و نمایندگان شوراهای استانی و شهری در ۳۹ منطقه این کشور برگزار خواهد شد.

پوتین در بخش دیگر پیام تلویزیونی با بیان اینکه جهان معاصر پیچیده است، اظهار داشت: ما شاهد هستیم که جهان چگونه سریع و بطور غیرقابل پیش بینی متحول می‌شود و چالش‌های جدید بوجود می‌آید، اما در عین حال امکانات و فرصت‌های بسیار گسترده نمایان می‌شود.

رئیس جمهوری روسیه در ادامه خطاب به مردم کشورش گفت: از شما می‌خواهم در انتخابات آتی شرکت کنید و برای این منظور در هر روز مناسب برای خود از روز ۱۷ تا ۱۹ سپتامبر انتخاب کنید و به حوزه رای گیری بیایید یا از امکان برای رای دادن از راه دور استفاده کنید. فناوریهای پیشرفته چنین امکانی را با اطمینان و امنیت، تضمین می‌کند.

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، سه روز برای برگزاری انتخابات تعیین کرده است تا این رویداد بر وضعیت همه گیری بیماری «کرونا» در این کشور تاثیری نگذارد و تدابیر پیشگیرانه نیز برای این منظور اتخاذ شده است.

مهم‌ترین انتخابات در انتخابات واحد روسیه، برگزیدن ۴۵۰ نماینده دوما (مجلس سفلای پارلمان روسیه) است که بر اساس قوانین انتخاباتی این کشور ۲۲۵ نفر از طریق فهرست حزبی و ۲۲۵ نفر دیگر از بین نامزدهای انفرادی برگزیده می‌شوند.

در این انتخابات ۱۵ حزب نامزد شده بود که ۱۴ حزب به ثبت رسیده و کمیسیون مرکزی انتخابات یک حزب را برای ثبت، تایید نکرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه کرونا انتخابات اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سه روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رییس جمهور روسیه وضعیت شاخص های اقتصادی این کشور را فراتر از پیش بینی ها دانست.

«ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه روز شنبه اعلام کرد که شاخص‌های اقتصاد کلان در روسیه در آغاز سال میلادی جاری بالاتر از پیش‌بینی‌های دولت، بانک مرکزی و کارشناسان بوده است.

رییس‌جمهور روسیه در نشستی با محور مسائل اقتصادی گفت: تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است تا پایان سال بیش از ۳ درصد رشد کند.

پوتین گفت که وضعیت فعلی اقتصاد امکان بهبود پیش بینی های توسعه آن را فراهم می کند.

رئیس جمهور روسیه با استناد به گفته بسیاری از کارشناسان گفت که تا پایان سال جاری تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است بیش از ۳٪ رشد کند.

کد خبر 6090248

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد