Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: رسیدگی به ۶۰ درصد پرونده‌ها در کلانتری‌های کشور به صورت الکترونیکی بوده و تلاش داریم تا پایان سال پیشرفت خوبی در این زمینه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی حاجیان در اینستاگرام خود نوشت:

"رسیدگی به ۶۰ درصد پرونده‌ها در کلانتری‌های کشور به صورت الکترونیکی بوده و تلاش داریم تا پایان سال پیشرفت خوبی در این زمینه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار اشتری با حضور در کلانتری ۱۵ ایثار شهرستان ارومیه با تاکید بر اینکه تمام همکارانم در مجموعه انتظامی استان با تمام توان و روحیه جهادی به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت هستند اظهار داشت: در حوزه تحول کلانتری‌ها و در رسیدگی به مشکلات مردم پیشرفت بسیار خوبی داریم.

وی افزود: کلانتری‌ها ملجأ و پناهگاه مردم هستند، چرا که مردم به آنجا مراجعه کرده و به مشکلات آنها با رأفت و مهربانی رسیدگی می‌شود.

فرمانده ناجا گفت: در سال جاری بر اساس هماهنگی با مقامات قضائی رسیدگی به بخشی از پرونده‌های ما به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد که در این حوزه حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته و تا پایان سال تلاش داریم تا به صد درصد برسیم.

سردار اشتری در پایان با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه پل ارتباطی بین پلیس و مردم هستند از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در راستای پوشش اخبار انتظامی تقدیر و تشکر کرد. "

سردار حاجیان در پست دیگری نوشت:

"نیروهای انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه شبانه‌روز پای کار هستند

فرمانده ناجا با تاکید بر اشراف اطلاعاتی و هوشمندسازی پلیس در مأموریت‌ها، از افزایش اعتماد عمومی به ناجا در نظرسنجی‌های اخیر خبر داد و گفت: از تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم در انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به ارزیابی بازرسی و نظارت ستادی در سطح ناجا از پلیس استان، گفت: در استان آذربایجان غربی همکارانم در انتظامی، مرزبانی و یگان‌ویژه با تمامی توان به صورت شبانه‌روزی پای کار هستند و با استفاده بهینه از تمامی امکانات و جلب مشارکت عمومی در حوزه پیشگیری، کنترل و کاهش جرایم اقدامات خیلی خوبی انجام شده است. "

کد خبر 522448

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سردار حاجیان نیروی انتظامی اینستاگرام كلانتري سخنگوی ناجا هوشمندسازي پلیس امنیت مرزبانی نظر سنجی کاهش جرایم خانواده شهدا اروميه یگان ویژه ناجا آذربایجان غربی مردم مشارکت مردمی فرمانده ناجا خدمات الكترونيكي اصحاب رسانه خبرنگاران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صورت الکترونیکی کلانتری ها پرونده ها ۶۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان

سرهنگ علی رحیمی با حضور در همایش گرامیداشت روز روانشناس به ارائه گزارشی از اقدامات حوزه مشاوره، مددکاری و خدماتی که توسط مشاوران روانشناس در طول یک سال گذشته توسط آنان ارائه شده پرداخت.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان با اشاره به نقش پر رنگ مراکز مشاوره و مددکاری در حوزه پیشگیری از آسیب ها، بیان کرد: آمار کل مراجعین به مرکز مشاوره و دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری‌ها در سال۱۴۰۲ بالغ بر ۳۰ هزار و ۵۲۲ پرونده بوده است.

رحیمی گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۵۴۷ پرونده به مرکز مشاوره و ۲۷ هزار و ۹۷۵ پرونده به دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری‌ها ارجاع شده است که از پرونده های ارجاعی به کلانتری‌ها تعداد ۶۷ درصد منجر به مصالحه شده است.

معاون سیاسی  اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: نیاز به نشاط اجتماعی در جامعه با توجه به جغرافیای خاص اجتماعی استان باید یکی از اولویت‌های روانشناسان و مشاوران در سطح استان قرار گیرد.

شریفی افزود: جغرافیای اجتماعی استان دارای گستردگی و تنوع های خاصی است که نیازمند نشاط اجتماعی و حال خوب در جامعه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاههای اجرایی وظیفه مشارکت و گره گشایی در این زمینه را دارند تا انسجام اجتماعی در جامعه تحقق یابد. این امر با همت و کمک روانشناسان و مشاوران تحقق می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت