Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو شورای شهر شهرکرد با اشاره به استفاده از طرفیت افراد باتجربه و نخبگان در شورای شهر گفت: برای استفاده از نظرات دانشجویان، فرهیختگان و نحبگان اتاق فکری در شورا تشکیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فرشاد چراغپور در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه حدود یک‌ماه است شورا کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و فعالیت و جلسات متعدد 16 ساعتی جهت برنامه‌ریزی و برطرف کردن مشکلات شهر برگزار شد اظهار داشت: بحران‌ها و مشکلات بسیاری در شهرکرد وجود دارد که نیازمند همت و تلاش برای رفع آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: بحران‌ها و پروژه‌های نیمه تمام متعددی همانند برج دوقلو، ترافیک، حاشیه نشینی که سال‌های قبل وجود نداشت اما حال با آن مواجه هستیم و نمود پیدا کرده است، خشکسالی که با تغییر اقلیم صورت گرفته و غیره معضلاتی هستند که دامن‌گیر استان و شهرکرد شده‌اند.

عضو شورای شهر شهرکرد با اشاره به اینکه برای جبران عقب افتاده بودن شهرکرد از سایر مراکز استان‌ها از با تجربه‌ها و نخبگان استانی استفاده خواهد شد، تصریح کرد: اگر شهرکرد را با سایر مراکز استان‌ها مقایسه کنیم خواهیم دید که شهرکرد عقب افتاده‌ترین مرکز استان است، این شورا نیز با وجود این مشکلات تشکیل شده است و ترکیب این دوره ترکیب بسیار خوبی است، ترکیبی از جوان‌ها، با تجربه‌ها که برای حل این معضلات پا به میدان گذاشته‌اند.

چراغپور با تاکید بر وحدت رویه شورای ششم و برنامه‌ریزی‌های متعدد جهت رفع معضلات شهرکرد، گفت: انسجام و وحدت بسیار خوبی در شورا وجود دارد و هدف فقط خدمت به این مردم و شهر با رعایت قوانین است، طرح و برنامه‌های مطلوبی برنامه‌ریزی شده است که در طول این چهار سال عملی خواهند شد و این شورا خود را در عمل ثابت خواهد کرد.

وی ادامه می‌دهد: برای برنامه‌ریزی‌ و ارائه طرح در مرحله اول، شورا یک آسیب‌شناسی از معضلات شهر انجام داد، همچنین برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی صورت گرفت تا مراحل بعدی انجام شود، در این شورا سعی داریم از مردم، فرهیختگان، دانشجویان و افراد با تجربه استان و ظرفیت‌هایی که وجود دارد استفاده کنیم، در همین راستا طرحی در رابطه با تشکیل اتاق فکر برنامه ریزی شده است تا بتوانیم از نظر بزرگان و فرهیختگان شهرمان استفاده کنیم.

عضو شورای شهر شهرکرد با گلایه‌مندی از برخی فعالان مجازی بیان داشت: اگر هدف از کار‌ها و فعالیت‌های این افراد  پیشرفت شهر است، دست از موارد حاشیه‌ای باید برداشته شود، در ابتدای کار شورا گفته شد که شفاف‌سازی وجود دارد و در جلسات علنی حاضر به همکاری با خبرنگاران و رسانه‌ها هستیم اما جوسازی در این راستا واقعا کار درستی نیست.

چراغپور اضافه می‌کند: علاوه بر تشکیل اتاق فکر و استفاده از ظرفیت‌ها و افراد فرهیخته در استان، طرح و برنامه‌ریزی دیگری که در شورا وجود دارد این است که ما مردم را در بحث‌های خدمت‌رسانی و محله محوری دخیل خواهیم کرد.

هشدار نائب رئیس شورای شهر کرج در مورد خطرات جاده قزلحصار/دستگاه‌های متولی به وظایف خود عمل کنندگزارش تسنیم از شورای شهر زنجان؛ حمایت همه‌جانبه شورای شهر زنجان از برگزاری کنگره شهداعضو شورای شهر مشهد مقدس: اصلاح بافت حاشیه شهر با ساخت مسکن ارزان‎‌قیمت صورت می‌گیرد

وی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص شورای استان نیز با لطفی که دوستان به بنده داشتند به شورای استان راه یافتم، از طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه، بحث اصلاح برخی قوانین است که لازم است اصلاح شوند و به مجلس ارائه شوند، همچنین از دریافت امکانات و بودجه‌هایی که می‌توان از وزارت کشور دریافت کرد برای آبادانی شهرکرد دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/7540/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو شورای شهر برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حجت‌الله واعظی نژاد رئیس مرکز نخبگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در نشست خانه نخبگان استان ایلام که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلامی برگزار شد، اظها کرد:‌ ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت دانشگاه و جامعه نخبگان قرار دارد. در این راستا طرح جهاد علمی با مشارکت دانشگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط در حال انجام و مأموریت گرایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ذیل این طرح راهبردی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در کمک به طرح‌های علمی نگاه ویژه‌ای به استان ایلام و جامعه نخبه آن می‌شود.

تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها گام مهمی در حل مسئله در استان‌ها است.

بهروز ناصری افزود: حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نخبگان استانی علاوه بر شتاب علمی کشور یکی از مهم‌ترین بخش‌های شکل‌گیری توسعه در استان‌ها است. در صورت به فعلیت رسیدن ظرفیت علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از مشکلات جامعه مرتفع و قطعاً توسعه هر منطقه از مراکز آموزش عالی می‌گذرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم