Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، «ملا محمدحسن آخوند»، نخست وزیر دولت موقت طالبان، روز پنجشنبه دستور ارسال کمک های بشردوستانه به پنجشیر را صادر کرد.

در جلسه کابینه دولت موقت طالبان، ملا محمد حسن آخوند به همه سرپرست‌ها دستور داد که به مسائل رسمی توجه جدی داشته باشند و همچنین برای اطمینان از امنیت شهر کابل به بخش امنیتی توصیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین لغو محدودیت‌های شبکه‌های مخابراتی در پنجشیر و استقرار رسانه‌ها برای پوشش وضعیت فعلی و همچنین کمک‌های بشردوستانه به مردم این ولایت را صادر کرد.

همچنین در این جلسه تصمیم گرفته شد که کمک‌های بشردوستانه اخیر به افغانستان باید به پنجشیر فرستاده شود و در آنجا به طور منظم در مناطق مختلف در میان ذینفعان توزیع شود.

در جلسه کابینه تصمیم گرفته شد که اولویت دادن به امکانات لازم برای حمایت از تجار، صرافان، کارشناسان کلیدی و کادرهای برجسته باشد.

مرکز پنجشیر که پس از تصرف کابل در برابر نیروهای دولتی و امنیتی مقاومت کرده بود، اکنون به‌کنترل نیروهای طالبان درآمده است.

صدها خانواده از این ولایت به‌دلیل ترس از ناامنی و آینده‌ای نامشخص به ولایات همسایه، به ویژه پایتخت کابل نقل مکان کرده‌اند

کد خبر 627095 برچسب‌ها احمد مسعود- پنجشیر افغانستان طالبان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: احمد مسعود پنجشیر افغانستان طالبان کمک های بشردوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند