Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: قضاوت در مورد بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند، زود است. - اخبار ورزشی -

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با شکست استقلال برابر الهلال گفت: استقلال در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشت و حتی می‌توانست به گل برسد که در این زمینه بدشانس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم اشتباه فردی باعث شد تا الهلال به گل برسد و این موضوع شیرازه استقلال را از هم پاشید و از طرفی الهلال توانست باز هم دروازه استقلال را باز کند.

وی درخصوص جدایی چند بازیکن از استقلال و تغییراتی که مثل هر فصل در این تیم ایجاد شد، تاکید کرد: این مشکلی است که استقلال در هشت سال گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده و قبل از شروع هر فصل این تیم از لحاظ بازیکن، کادر فنی یا مدیریت دچار تغییر می‌شود و همین موضوع استقلال را به حاشیه می‌کشاند. اعتقاد من این است که باشگاه استقلال بعد از سال‌ها نیاز به یک تیم مدیریتی قوی و کاربلد دارد تا از این شرایط بیرون بیاید.

پیشکسوت استقلال افزود: هواداران سال‌هاست که در انتظار قهرمانی هستند و از این شرایط خسته شده‌اند. حالا که دولت عوض شده و وزیر ورزش هم انتخاب شده است امیدوارم یک تیم مدیریتی قوی برای استقلال انتخاب شود تا بعد از سال‌ها این تیم از بحران و حاشیه بیرون بیاید.

اکبرپور در مورد انتقادهای ایجاد شده از برخی خریدهای استقلال و اینکه خیلی‌ها معتقدند آبی‌پوشان بازیکنان متوسطی را به خدمت گرفته‌اند، خاطر نشان کرد: به هر حال این نفرات با تصمیم مستقیم مجیدی به تیم اضافه شدند و طبیعتا سرمربی باید در این زمینه پاسخگو باشد. من معتقدم با یک بازی نمی‌توان نظر قطعی داد و این بازیکنان برای اولین بار در یک بازی سخت و مهم به میدان رفته‌اند. من فکر می‌کنم قضاوت در مورد خریدهای جدید استقلال زود است و باید به آنها زمان بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد که فرهاد مجیدی کار بسیار سختی در استقلال خواهد داشت گفت: هر مربی که هدایت استقلال را برعهده بگیرد کار سختی دارد چون هواداران توقع زیادی از تیم دارند. من امیدوارم که مجیدی در فصل جدید بهترین عملکرد را داشته باشد.

مددی: دلیل اختلاف مجیدی با خودم را نمی‌دانم، اما بهتر است آدم‌ها ثبات داشته باشند/ از رسول‌پناه شنیدم نادری با استقلال قرارداد بسته است

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

کد خبر 848758 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • گزارش زنده: تراکتور 0 - استقلال 0
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور