Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، مزدا در حال حاضر بسیار پر خبر است. مدل جدید ۲۰۲۲ CX-۵ به تازگی با لیفت بسیار ظریف معرفی شد. علاوه بر این، مزدا اعلام کرد CX-۵ و همه شاسی بلند‌های مارک CX آن، دارای سیستم چهار چرخ محرک به عنوان تجهیزات استاندارد است؛ بنابراین چرا مزدا اخیرا اعلام کرد که یک شاسی بلند دیفرانسیل عقب را برای سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد؟

زمان عرضه اولین شاسی بلند نسل بعد مزدا

پاسخ را در ویدئویی که اخیرا در استرالیا منتشر شده باید یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو می‌گوید اولین شاسی بلند نسل بعدی مزدا سال آینده وارد بازار می‌شود و از دیفرانسیل عقب استفاده می‌کند در صورتی که در مدل‌های فعلی از محور جلو استفاده می‌کند. وینش بهیندی مدیر عامل مزدا استرالیا تأیید کرد که اولین شاسی بلند‌های جدید این شرکت در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند، اما به مدل خاصی اشاره نکرده است. حدس زده می‌شود که نسل بعدی CX-۵ باشد که احتمالاً CX-۵۰ نامیده می‌شود.

کاملاً محتمل است که برنامه‌های مزدا در استرالیا با برنامه‌های ایالات متحده متفاوت باشد، اما انتشار یک مدل فیس لیفت شده و یک مدل نسل بعدی در همان سال بسیار عجیب به نظر می‌رسد. البته اگر CX-۵۰ نام شاسی بلند جدید باشد، می‌توان تصور کرد که مزدا بتواند آن را در کنار CX-۵ ارائه دهد.

بیشتر بخوانید

سریع ترین خودرو‌های شرکت‌ های مطرح جهان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی لوکس خودروی جدید اولین شاسی بلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کوالالامپور، دانشجویان استرالیایی هم صدا با دانشجویان آمریکا ضمن اعلام همبستگی با مردم بی پناه فلسطین، علیه جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی در کشتار غیر نظامیان غزه تظاهرات کردند.
دانشجویان دانشگاه سیدنی با برپایی چادر و استقرار در پایگاه ثابت مقابل ساختمان این دانشگاه، خواستار تحریم رژیم صهیونیستی و قطع روابط مالی دولت استرالیا با این رژیم کودک کش شدند...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات: 
دانشجویان استرالیایی

دیگر خبرها

  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • (تصاویر) مزدا آر ایکس ۷؛ زیبای ژاپنی
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • مزدا آر ایکس7؛ زیبای ژاپنی (عکس)
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود