Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرجهاد کشاورزی محمودآباد از ثبت اطلاعات 17 هزار و 630 بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درمحمودآباد، محمد هادی زاده از ثبت اطلاعات 17 هزار و 630 بهره بردار بخش کشاورزی شهرستان محمودآباد در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی خبر داد و گفت: این سامانه در راستای اجرای ماده 48 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، ارتقاء نظام مالی کشور و نظام نوین ترویج کشاورزی طراحی شد و به طرح آمارگیری از سطوح مختلف کشاورزی می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گفته هادی زاده با راه اندازی و شروع به کار این سامانه کشوری، کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی 3 گانه این شهرستان با شناسایی بهره برداران بخش های مختلف کشاورزی نظیر زراعت، باغبانی، زنبورداری، گلخانه، قارچ و آبزی پروری به آمارگیری سطح و میزان تولید محصولات زراعی و باغی پرداخته و در نهایت با تکمیل فرم در سامانه نسبت به درج و ثبت اطلاعات آبادی ها و بهره برداران فعال در روستاها اقدام کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد در پایان گفت: شناسایی زارعین محصولاتی که نیاز به خرید تضمینی داشته باشد از طریق داده های این سامانه اقدام خواهد شد و در حال حاضر این سامانه فعال و روند ثبت اطلاعات همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ثبت سامانه جامع پهنه بندی ثبت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • وطن من| سایه خوش
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت