Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل خراسان رضوی،  در ادامه بازدیدهای میدانی مسئولان قضایی از مناطق حاشیه‌شهر، مراکز تولیدی و صنعتی، دستگاه‌های اجرایی و زندان‌ها و مراکز تربیتی، محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در رأس هیأتی از مقامات قضایی با حضور در کانون اصلاح و تربیت پسران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، با مددجویان حاضر در این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در همین زمینه با اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی در مورد کاهش جمعیت کیفری و حبس‌زدایی گفت: با تلاش زیاد همکاران محترم در پهنه خراسان رضوی الحمدلله شاهد موفقیت‌های خوبی در راستای تحقق این سیاست‌ها بودیم و بازدید مسئولان قضایی و قضات از زندان‌ها و اماکن تأمینی و تربیتی و گفت‌وگوی رودررو  با مددجویان با هدف حل مشکلات آنها، بسیار موثر بوده است و ان‌شاءالله در آینده با شدت و قوت ادامه خواهد یافت.

گفتنی است در جریان این بازدید و اعلام موافقت دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ۲ نفر از مددجویان آزاد شدند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی آزادی ۲ مددجو خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان