Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@12:30:46 GMT

وریا غفوری تازه‌ترین قربانی استقلال؟

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۶۳۹۹

وریا غفوری تازه‌ترین قربانی استقلال؟

این احتمال وجود دارد که باشگاه استقلال تصمیم به قطع همکاری با کاپیتان خود در کنار اعمال جریمه سنگین علیه او بگیرد.

باخت و حذف استقلال در بازی مقابل الهلال و سپس واکنش عجیب کاپیتان آبی‌ها که خودش یکی از مقصران شکست بود، خون مدیران باشگاه را از رفتار این بازیکن پا به سن گذاشته به جوش آورده است.

احمد مددی در برنامه تلویزیونی "ورزشگاه" درباره وریا غفوری گفت: این بازیکن باید پاسخگوی صحبت‌هایش باشد؛ ایشان قبلا هم دست به کار‌های مشابه زده و باید در کمیته انضباطی باشگاه استقلال حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کاپیتان استقلال شب گذشته با انتشار یک استوری اعلام کرده بود، استقلال با این وضعیت هرگز به موفقیت نخواهد رسید که این انتقادات باعث برخورد مدیرعامل آبی‌ها خواهد شد.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم

به گزارش ورزش سه، میلاد پاک پرور در دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان یک گل استثنایی به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. این بازیکن در مورد دیدار با طلایی‌پوشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به خبرنگار ما گفت: تصور اکثریت بر این بود که سپاهان قرار است یک بازی آسان داشته باشد، ولی بچه‌های تیم که همه خوزستانی هستند، با توجه به نکاتی که آقای اکبرپور در طول هفته به ما گفته بودند، توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و حتی ۲-۳ موقعیت صد در صد گل را خراب کردیم اما به تیم خوب سپاهان بابت صعود تبریک می‌گویم.

او که یک سوپر گل به ثمر رساند، در این باره عنوان کرد: اولین بار نبود که به این شکل گلزنی می‌کردم. یکی از این گل‌ها به ملوان در لیگ برتر بود که بهترین گل در نظر سنجی برنامه نود اعلام شد و آن موقع من استقلال اهواز بودم. پارسال هم با لباس شمس آذر به استقلال خوزستان از راه دور گل زدم و همچنین به شاهین بوشهر در لیگ یک.

این بازیکن در مورد اینکه گل او سپاهانی‌ها را شوکه کرد و باعث شد بازی به وقت های اضافه کشیده شود گفت: من به تنهایی این کار را نکردم. دست تک تک بچه‌ها گرم که عالی بازی کردند و گل من هم نتیجه تلاش این بچه‌ها بود اما حیف شد که صعود نکردیم.

بازیکن استقلال ملاثانی درباره استعفا سرمربی‌شان گفت: آقای اکبرپور حق دارد، چون وضعیت تیم ما از نظر مالی و سخت افزاری خیلی بد است اما ایشان یک تنه می‌جنگد. ما بچه سر راهی استان خوزستانیم. آقای اکبرپور و حمیدی تک و تنها هستند. مسئولین استان نفت خیز خوزستان لطفا به داد این تیم برسید.

پاک پرور در پایان گفت: از مسئولین فولاد خوزستان برای همکاری و دادن ورزشگاه تشکر می‌کنم. امیدوارم فولاد به جایگاه واقعی خودش برسد.

دیگر خبرها

  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!