Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر احمد وحیدی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان اظهارداشت: مردم سیستان و بلوچستان با وجود تمام مشکلاتی که داشته و دارند اما همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند.

وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان با داشتن روحیه انقلابی و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی را در ایجاد نا امنی خنثی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور گفت: مردم پای انقلاب اسلامی و کشور ایستاده‌اند و تحت تاثیر توطئه‌ها قرار نگرفته‌اند و حق بر گردن همه ما دارند و ما وظیفه داریم که در جهت رفع مشکلات آنان تلاش کنیم.

وی با مهم برشمردن حمایت نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از دولت، ابراز امیدواری کرد که با سرعت، قدرت و بسیج ظرفیت‌ها، کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌های این استان جبران شود.

احمدی تصریح کرد: محور همه فعالیت‌ها، سربلندی ایران و ملت شریف بویژه مردم عزیز سیستان‌ و بلوچستان است.

وی با ارزشمند دانستن اقدامات استاندار سابق سیستان و بلوچستان از جمله در موضوع حاشیه‌نشینی، ابراز امیدواری کرد که استاندار جدید با روحیه سازندگی و توسعه‌ای، کارها را با قدرت بیشتری ادامه دهد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن ابراز خیرمقدم با بیان اینکه در رفتن‌ها و آمدن‌ها، عملکرد انسان ماندگار است، اظهارداشت: اگر از فرصت‌ها درست استفاده شود، کارنامه و نتیجه عملکرد ما قابل قبول و مورد افتخار خواهد بود و مصداق کسانی قرار می‌گیریم که در قرآن کریم اشاره شده که نامه عمل به دست راست آنان داده می‌شود.
آیت الله مصطفی محامی با تقدیر از اشراف مسوولان دولت نسبت به مسائل سیستان و بلوچستان افزود: امیداوریم که با نشاط و روحیه جهادی، شاهد حرکت شتابنده‌ای برای رفع مشکلات استان باشیم.
وی قوت در مدیریت و نفس را که باعث شود در برابر فشارها و وسوسه‌ها مقاومت صورت گیرد به عنوان دو ویژگی مهم برای استاندار مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: استاندار سیستان‌ و بلوچستان باید مورد قبول و اعتماد رییس جمهوری و هیات دولت باشد که حرفش را بپذیرند و کار استان پیش برود.
عضو هیات علمی جامعه المصطفی با اشاره به دوران حضور خود در سیستان و بلوچستان، اظهارداشت: در ۲.۵ سال گذشته به همت همه دستگاه‌ها، استان وضعیت بهتری پیدا کرد و تصویب بودجه و جذب اعتبارات مناسبی اتفاق افتاد و استان تبدیل به یک کارگاه عمرانی شد.
آیت الله محامی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه سیستان و بلوچستان از جمله مرز، دریا، سواحل مکران، معادن، تجارت، کشاورزی و سرآمد آنها مردم خوب این خطه، بر مدیریت این ظرفیت‌ها و استفاده حداکثری از آنها تاکید کرد و افزود: در دوره اخیر تلاش شده انس و انسجام میان همه اقوام، مذاهب و گروه‌های مختلف تقویت شود و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعبیر پایتخت وحدت جمهوری اسلامی را برای زاهدان بکار بردند، این مهم تقویت شود.
وی ادامه داد: همه اقشار در این راستا همراهی کردند و با وجود همه محرومیت‌هایی که زمینه آشوب را فراهم می‌کند و هم‌مرزی با دو کشوری که گاهی منشأ ناآرامی می‌شوند و این که دشمن ما آمریکا در کنار این مرزها حضور دارد، شاهد آرامش در استان بودیم و به لطف خداوند و همکاری مسوولان و نجابت مردم، استان امنی داشتیم.

به گزارش ایرنا احمد وحیدی صبح امروز/ پنجشنبه/ به اتفاق هیات همراه به منظور شرکت در مراسم معارفه و تکریم استاندار سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد و در بدو ورود مورد استقبال جمعی از مسوولان این استان قرار گرفت.

حسین مدرس خیابانی با پیشنهاد وزیر کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۲۱-۶-۱۴۰۰ هیأت محترم وزیران، به سمت استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شد.

برچسب‌ها وزیر کشور سیستان و بلوچستان توسعه اقتصادی امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزیر کشور سیستان و بلوچستان توسعه اقتصادی وزیر کشور سیستان و بلوچستان توسعه اقتصادی امنیت سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود

 محمد کرمی  در جلسه با مدیرکل و معاونان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته در نوروز امسال، خوشبختانه این استان در سطح کشور خوش درخشید و عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد که جای قدردانی دارد.

وی افزود: در ایام نوروز کمترین چالش و کمبود را شاهد بودیم و مسافران و گردشگران نوروزی سفر خوبی را تجربه کردند که این موضوع ثمره مهمان نوازی مردمان خوب و خونگرم این دیار و تعاملات و همکاری های صورت گرفته اعضای ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و در زمینه گردشگری می‌تواند به رشد و توسعه آن کمک شایانی بکند و اگر گردشگری با چاشنی خلاقیت و نوآوری همراه شود تاثیر بیشتر و اثرگذاری دو چندانی خواهد داشت و باید در این بخش از همه ظرفیت ها بویژه ظرفیت نخبگانی، دانشجویی و دانش‌آموزان بهره کافی را برد.

ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان

وی تاکید کرد: گردشگری سیستان و بلوچستان با مشارکت مردم و همه گروه‌های مردمی در تحول و تغییر چهره استان بسیار موثر است و با ایجاد و فعال‌سازی تعاونی های تخصصی می‌توان مشارکت مردم را در این حوزه ها بیشتر کرد و از قدرت مردمی که قدرت بسیار ارزشمندی است به بهترین نحو استفاده کرد.

کرمی افزود: ارتباط با سایر کشورهای همسایه از جمله پاکستان، افغانستان و عمان باید جزو اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی در سیستان و بلوچستان باشد و با برگزاری نمایشگاه های مشترک صنایع‌دستی و گردشگری و تبادل فرهنگ‌ها برای تحکیم و تقویت این ارتباطات گام برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان