Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان صبح امروز در آئین نمادین انتخابات انجمن اولیاء و مربیان استان که در دبستان شاهد شهیده ناهید فاتحی کرجو ناحیه یک سنندج برگزارشد؛ با تبریک پیشاپیش آغاز سال تحصیلی، حضور اولیای دانش آموزان در انتخابات انجمن اولیا و مربیان را بسیار مغتنم دانست و گفت: این حضور بیانگر این است که شما برای تعلیم و تربیت فرزندان خود ارزش قائلید و باید این حضور شما استمرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی نقش انجمن اولیا و مربیان مدارس را در موفقیت امر تعلیم و تربیت دانش آموزان بسیار مهم دانست و افزود: امسال نقش انجمن اولیا و مربیان و حضور مستمر آنان در مدارس نسبت به سال‌های گذشته بسیار با اهمیت شده است.

او با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید سناریو‌های مختلفی توسط صاحب نظران آموزش و پرورش فراهم شده است گفت: در این سناریوها، انجمن اولیاء و مربیان به عنوان عنصر اساسی در نظر گرفته شده و انجمن اولیاء و مربیان می‌توانند نقش موثری برای حضور دانش آموزان در مدارس ایفا نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تعاملات اجتماعی در رشد شخصیتی، تربیتی و اجتماعی بسیار موثر است گفت: عدم حضور دانش آموزان در مدارس می‌تواند آسیب زا باشد و افت جدی آموزش، کاهش تعاملات و روابط اجتماعی، ایجاد مشکلاتی در تربیت اجتماعی دانش آموز و افزایش آسیب‌های اجتماعی  را از پیامد‌های ناگوار این نوع آموزش برشمرد.

قربانی سلامت دانش آموزان را یکی از مهم‌ترین مسائل آموزش و پرورش دانست و ابراز امیدواری کرد با تکمیل واکسیناسیون مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میزان بیماری به حداقل رسیده و شاهد بازگشایی مدارس باشیم.

او با بیان اینکه اولیای دانش آموزان، نقش مهمی در تصمیمات مدارس دارند تاکید کرد: اولیا باید کمک کنند تا به تدریج شاهد بازگشایی مدارس باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر اینکه باید بستری فراهم شود که دانش آموزان از مدارس فاصله نگیرند و ارتباط خود را با مدارس حفظ کنند گفت: اولیا باید نقش پررنگ تری ایفا کنند و ارتباط موثر و و حضور آنان در مدارس می‌تواند در سرنوشت فرزندان آنان تاثیر مستقیم داشته باشد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اولیا و مربیان مدرسه انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش دانش آموزان انجمن اولیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

فخرالدین اسدی اظهار داشت: توسعه فضا‌های ورزشی باز و سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و توسعه کلاس‌های تربیت بدنی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی مدارس استان هم‌اکنون ۴۶ صدم مترمربع است و توسعه ورزش در مدارس ابتدایی با اجرای طرح مهارت آموزی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، در این طرح دانش‌آموزان پایه چهارم در رشته طناب زنی، پنجم در رشته تنیس و ششم در رشته شنا و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

اسدی اضافه کرد: امسال شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز پایه ششم در رشته شنا آموزش می‌بینند.

وی به اجرای طرح پایلوت کشوری سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان مدارس عشایری اشاره کرد و بیان داشت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز عشایری استان زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

اسدی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۵هزار فرهنگی، آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان