Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیدمحمدشیروانی در جلسه آیین اهداء کپسول اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، گفت: فولاد تاراز تلاش دارد به هر نحو ممکن پشتیبان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در جهت رفع مشکلات مردم محروم استان باشد.

کمک چهار میلیاردی شرکت تاراز در مبارزه با کرونا

مشاور و دستیار ویژه مدیر عامل فولاد تاراز با اشاره به کمک ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد ریالی سال پیش و ۱.۵ میلیارد ریالی کنونی فولاد تاراز در جهت تأمین تجهیزات مورد نیاز پزشکی و درمانی استان گفت: منشأ این کمک‌ها زحمات و تلاش‌های تک‌تک کارکنان و کارگران سختکوش فولاد تاراز در شرایط دشوار کاری است.

همچنین نادر حسین‌زاده در ادامه این نشست بیان کرد: فولاد تاراز نیز در جهت ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود همواره در کنار سیستم درمانی و بهداشتی استان حضور داشته و پیشتر نیز اقلامی از جمله 6 دستگاه مانیتورینگ رنگی قلب با تجهیزات کامل به دانشگاه علوم پزشکی اهدا و 10 هزار ماسک در مناطق محروم استان نیز توزیع کرده است.

مجید شیرانی نیز در ادامه با بیان اینکه بحران کرونا حادثه غیر مترقبه‌ای بود که تمام شئون زندگی ما را تحت تأثیر قرار داد، افزود: مواجهه با این بیماری بویژه در روزهای اولیه چهره ترسناکی داشت و هنوز هم مواجهه کادر درمان که ساعت‌ها در بیمارستان‌ها با بیماران کرونایی روبه‌رو هستند مشکلات زیادی را برای این عزیزان ایجاد می‌کند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: مهمترین عامل قوت کادر بهداشت و درمان همین همدلی و همراهی مردم بوده که هنوز بعد از 19 ماه از آغاز این وضعیت، همچنان ادامه دارد و کادر درمان می‌بینند که هنوز فراموش نشده‌اند. 

شیرانی گفت: چه در میان بحران کنونی و چه بعد از آن می‌توان از این تجهیزات اهدایی به نفع مردم استفاده کرد و نفس این حرکت باعث می‌شود که پرسنل بهداشت و درمان احساس تنهایی نکنند و این قدرشناسی‌ها در حق آنان باعث افزایش انگیزه و روحیه کادر درمان در انجام وظایف‌شان می‌شود.

 وی ادامه داد: تنها سیستم بهداشت و درمان از شیوع کرونا آسیب ندید، بلکه بخش اقتصاد و صنعت از جمله جامعه کارگری نیز به شدت از کرونا آسیب دید و این باعث افتخار ماست که توانستیم این جامعه را که در خط مقدم تولید است واکسینه کنیم.

تا دوماه آینده کل استان واکسینه می‌شوند

شیرانی در پایان تصریح کرد: برنامه دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری این است که تا دو ماه آینده تمام جمعیت استان حداقل یک دُز واکسن را دریافت کرده باشند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: نادر حسین زاده مجید شیرانی کپسول اکسیژن دانشگاه علوم پزشکی فولاد تاراز کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن قدردانی از زحمات کادر سلامت، اظهار داشت: کارکنان نظام سلامت باعث افتخار ما هستند و به طور شبانه روزی، حتی در ایام تعطیل کار می کنند و در زمان کرونا نیز افتخار آفرینی کردند.

وی با اشاره به تقدیم ۳۰۰ شهید حوزه سلامت در مبارزه با بیماری کووید۱۹، گفت: با توجه به نیازهایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن علنی مجلس از نمایندگان مجلس درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه روز گذشته به تصویب رسید.

عین‌اللهی ادامه داد: ۱۰ هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص برای کارکنان حوزه سلامت در نظر گرفته شده که آیین نامه اجرایی آن در کمیته ها در حال تدوین بوده و به اطلاع تمامی کارکنان خواهد رسید. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: مصوبه فوق العاده خاص از امسال اعمال می‌شود و جزو بودجه امسال دیده شده است.

عین‌اللهی به دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه سلامت پرداخت و اظهار داشت: آموزش علوم پزشکی در ایران بنا به اقرار تمامی سازمان‌های بین‌المللی یکی از آموزش‌های در تراز کشورهای پیشرفته جهان است و تمامی شاخص‌هایی که در یک آموزش پیشرفته پزشکی لازم است را داراست.

وزیر بهداشت ادامه داد: امروزه ما نه تنها همه خدمات بهداشتی و درمانی مردم را در داخل کشور ارائه می‌دهیم بلکه در سال گذشته قریب به یک و نیم میلیون نفر از خارج از کشور برای درمان به ایران آمدند و خدمات دریافت کردند.

وی با بیان اینکه تعداد دانشگاه‌های علوم پزشکی ما از ابتدای انقلاب تاکنون از ده دانشگاه علوم پزشکی به ۷۰ دانشگاه افزایش پیدا کرده است، گفت: اکنون ۲۴۰ هزار دانشجو، ۲۲ هزار عضو هیات علمی و ۸۴۰ مرکز تحقیقاتی داریم و جهش بسیار خوبی در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایجاد شده است.

وزیر بهداشت با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری با بیان اینکه در سال گذشته در سه رشته بیهوشی، طب اورژانس و اطفال کمبود متقاضی داشتیم، گفت: مجبور شدیم در این سه رشته مجدد فراخوان داده و از کارورزان سال آخر پزشکی با مصوبه آموزش پزشکی تخصصی استفاده کنیم.

عین اللهی با بیان اینکه ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری در دوره جدید شرکت کرده اند، گفت: امسال نیز می‌توانیم معادل سال گذشته در دستیاری پذیرش داشته باشیم. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در خصوص ظرفیت دانشجویان پزشکی نیز طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی عمل می کنیم و در صورتی که افزایش و کاهشی لازم باشد با تصویب این شورا انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • بودجه ۱۰ هزار میلیاردی فوق‌العاده خاص نظام سلامت
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری