Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور بیان کرد: در دفاع مقدس تجهیزات می‌خواستیم اما نداشتیم. در حالیکه مردم ما هم تجهیزات ساختند و هم فرزندان خود را به جنگ فرستادند و همه امورات مردمی حل می‌شد.

خبرگزاری میزان - «محمدباقر قالیباف» در مراسم یادواره شهدای شهرستان بهشهر با بیان اینکه سه مؤلفه باعث سربلندی ملت ایران شده است گفت: یکی از آن سنت‌های الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته دوم اصل ولایت فقیه است. اینکه مردم رهبر و امام خود را باور داشتند و مولفه سوم این بود که هر اتفاقی که در کشور می‌افتاد مردم در صحته بودند.

رئیس جمهور بیان کرد: در دفاع مقدس تجهیزات می‌خواستیم اما نداشتیم. در حالیکه مردم ما هم تجهیزات ساختند و هم فرزندان خود را به جنگ فرستادند و همه امورات مردمی حل می‌شد.

وی با بیان اینکه مجاهدت تنها پشت میز و خاک و جنگ نیست، گفت: امروز معنی مجاهدت یعنی رشد اقتصادی، تولید ثروت، مدیریت درست، مبارزه با فساد و کمک به محرومینی است که چشم و چراغ این کشور هستند و امروز هم همچون مدافعین حرم نشان دادند تا آخر پای انقلاب هستند.

قالیباف گفت: امروز اگر وفادار به خون شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم باید بر مشکلات فائق بیاییم و اینجا هم مجاهدت است. مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، ایجاد شغل و ... باید در دستور کار ما باشد.

 

تکمیل می‌شود

برچسب ها: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس

پیکر پاک یک شهید گمنام از جوانان رشید ایران زمین در دوران پرافتخار دوران دفاع مقدس امروز در دانشگاه قم بر روی دستان دانشجویان نسل جدید انقلاب تشییع شد.

دانشجویان دانشگاه قم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به مراسم بدرقه‌ی پیکر یک لاله‌ی گمنام آمدند و با ادای احترام به مقام این شهید والامقام، علت حضورشان را قدردانی از شهیدان و خانواده‌های صبورشان بیان کردند.

این شهید گمنام که در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمد؛ یکی از دو شهیدی است که عصر جمعه در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده خواهند شد.

در پایان مراسم هم دانشجویان اساتید و طلاب با تجمع در ورودی دانشگاه از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس