Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:56:39 GMT

انتشار نهمین قطعه از پروژه همساز / همنوایی دف و تنبک

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۶۶۸۷

انتشار نهمین قطعه از پروژه همساز / همنوایی دف و تنبک

‍‍‍‍‍‍

نهمین قطعه از پروژه موسیقاییِ «همساز» با همنوازی تنبک و دف و با حضور حمید قنبری و امین دادوری منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید قنبری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: نهمین قطعه از پروژه موسیقایی «همساز» به همنوازی سازهای تنبک و دف اختصاص دارد و امین دادوری، نوازنده سازهای کوبه‌ای، آن را تنظیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشی از کنسرت سازهای کوبه‌ای / ریتم‌ها حرف می‌زنند+فیلم

 

وی به امضای بیانیه حمایت جامعه‌ی موسیقی ایران از هنرمندان و مردم افغانستان تصریح کرد: در شرایطی که پاسخ روح لطیف کودکان، به جای نغمه و سرود، صدای زمخت و مهیب اسلحه‌ها است، بر آن شدیم تا نغمه‌ای را بنوازیم که به منزله مرهمی برای نغمه‌های ناموزون این روزگار باشد.

 

 

قنبری با تأکید بر رویکرد توسعه همدلی و همراهی در همنوازی‌ها در قالب پروژه موسیقی «همساز» گفت: بی شک مرهمی غیر از همدلی برای درمان زخم‌های جهان وجود ندارد. به این ترتیب در مسیر صلح دوستی واقع می‌شویم و تلاش می‌کنیم تا این ترنم را با همنوایی‌های دور از رقابت، به گوش مخاطبان برسانیم.  

در قالب پروژه «همساز»، تا کنون قطعاتی با همراهی سازهای تنبک، ناقاره، دف، بندیر، تاکینگ درام، پیپا (ساز باستانی کشور چین)، تمبوریم، پاندیرو و کویی کا (از سازهای کوبه‌ای برزیلی)، طبلا و درامز با همراهی پژمان حدادی، وحید اسداللهی، حسین رضایی‌نیا، پدرام خاورزمینی، ژائو ژوچان، الکساندر جسوس، درشن آنند و تراب مجلسی منتشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنبک تنبک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی نماینده مرکز پزشکی حج در هلال احمر خراسان رضوی گفت: پزشکان همراه ۶۷ کاروان متقاضیان این سفر انسان ساز تمامی امور پزشکی، سلامتی و ارائه خدمات مرتبط به زائران خانه خدا را بر عهده دارند.

محمد رضا واحدی جو افزود: با توجه به بیماری‌های شایع میان متقاضیان حج از جمله فشار خون و دیابت کنترل سلامت متقاضیان و آزمایش آنان در کنار تجویز دارو‌های احتمالی مورد نیاز امری ضروری است که پزشکان هلال احمر در این زمینه خدمات در خور و لازم را ارائه می‌دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج در هلال احمر خراسان رضوی شمار متقاضیان حج تمتع امسال استان خراسان رضوی را ۹ هزار و ۵۶۷ نفر اعلام کرد که چهار هزار و ۳۶۵ نفر از این متقاضیان مرد و پنج هزار و ۲۰۲ نفر زن هستند.

واحدی جو افزود: طبق بررسی‌های پزشکی انجام شده ۱۵ تا ۲۰ درصد متقاضیان حج امسال استان خراسان رضوی به فشار خون و ۱۰ تا ۱۵ درصد به بیماری دیابت مبتلا هستند.

وی با اشاره به انجام واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع در استان گفت: مدت اجرای واکسیناسیون طبق نوبت دهی انجام شده تا ۱۹ اردیهبشت ماه جاری ادامه دارد.

نخستین کاروان اعزام حج تمتع امسال خراسان رضوی از روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • غزه در دویست و نهمین روز جنگ؛ ۳۴۵۹۶ شهید، تخریب ۹۵ درصد تاسیسات و فقر ۹۰ درصدی
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم