Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کیا قدمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اعلام ابتلای پدرش به ویروس کرونا، اظهار داشت: چند روزی است که پدرم به خاطر ابتلا به ویروس کرونا قرنطینه شده است و من به خاطر وی قید حضور در اردوی تیم ملی را هم زدم. البته این کار را بدون هماهنگی انجام ندادم بلکه از مسوولان فدراسیون و کادر فنی اجازه گرفتم. امیدوارم پدرم به زودی سلامتی خود را بازیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قباد قدمی پدر کیا قدمی، یکی از پیشکسوتان وزنه‌برداری ایران بوده و  عناوین مختلفی را در آسیا و ایران از آن خود کرده است. 

دارنده مدال برنز وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱ ادامه داد: پرستاری پدرم بر هر عنوانی برای من ارجحیت دارد. البته دوست دارم در مسابقات قهرمانی جهان باشم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم اما مطیع کادر فنی و فدراسیون هستم و آنان تصمیم خواهند گرفت. 

کیا قدمی در زمینه شرایط سلامتی پدرش نیز گفت: اکنون شرایط خوبی دارد و من وظیفه دارم از او مراقبت کنم؛ یک روز سلامت پدرم را با هیچ مدالی عوض نخواهم کرد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سهراب مرادی علی مرادی وزنه برداری کیا قدمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آغاز شد. اسبقیان معاون وزیر ورزش از این اردو بازدید کرد.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی (جون‌کنت‌ول)، آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد که این رقابت ها، انتخابی جام‌جهانی نیز محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان