Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:16:46 GMT

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۶۸۵۶

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران

خرید لپ تاپ به جای کامپیوتر شخصی به دلیل قیمت متوسط کمتر و کاربری راحت‌تر بین مردم رایج شده است و بسیاری از مردم خرید لپ تاپ را به کامپیوتر ترجیح می‌دهند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فنی سازان، با این شرایط، در صورت بروز هرگونه مشکل سخت ‌افزاری یا نرم‌ افزاری، این لپ‌تاپ‌ها نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه خواهند داشت که این مساله، حرفه نسبتا جدیدی را وارد بازار کار کرده که تماما تخصص و دانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآموزان مختلفی هرساله با گذراندن آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ وارد این بازار کار تعمیرات لپ تاپ می‌شوند و از مزایا و درآمد عالی آن بهره می‌برند.

ما نیز در این مقاله قصد داریم نکات مهم تعمیر لپ تاپ را شرح دهیم تا یک دید کلی به علاقه‌مندان یادگیری این رشته بدهیم. شما در این مقاله با کلیات دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر آشنا می‌شوید.

عیب یابی لپ تاپ

عیب یابی لپ تاپ مهمترین بخش از پروسه تعمیر لپ تاپ می‌باشد که اگر به درستی صورت نگیرد تعمیر لپ تاپ به سرانجام نخواهد رسید. کارآموزان دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ قبل از ورود به بازار کار این آموزش‌ها را فرا می‌گیرند.

لپ تاپ در واقع یک مدل کامپکت و فشرده از کامپیوترهای خانگی است و قطعات و لوازم آن بسیار حساس و آسیب پذیرتر از کامپوترهای خانگی هستند. عیب یابی و تعمیر لپ تاپ یک تخصص ارزشمند و حساس است و تکنسین‌های تعمیرات لپ تاپ در صورت آموزش درست و اصولی  که در دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ برگزار می‌شود، شرایط خیلی خوبی در بازار کار خواهند داشت.

مشکلات رایج لپ تاپ

لپ تاپ‌ ها مثل خیلی دیگر از لوازم الکترونیکی خرابی‌های رایج مخصوص خود را دارند. در تست و عیب یابی های صورت گرفته علت هر خرابی را می‌توان مربوط به یک یا چند قطعه از لپ تاپ دانست. همچنین این علت‌ها میتوانند سخت افزاری یا نرم افزاری باشند.

عیب یابی و تعمیر موبایل باید توسط یک متخصص که دانش لازم را در دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ فرا گرفته و همچنین مهارت کار با ابزار و تجهیزات تعمیر موبایل را در آموزشگاه های معتبر و تحت تکنسین‌های مجرب کسب کرده، انجام شود زیرا در غیر این صورت احتمال آسیب بیشتر به دستگاه وجود دارد.

۳ نمونه از مهمترین خرابی های رایج لپ تاپ و علت‌های احتمالی آنها عبارتند از:

۱. نداشتن تصویر

یکی از خرابی‌های رایج لپ تاپ سیاه شدن صفحه است. یعنی در عین حال که لپ تاپ روشن است و فن آن کار می کند، ال سی دی هیچ تصویری نشان نمی‌دهد و کاملا سیاه است. در این حالت معمولا علت مشکل رم لپ تاپ می‌باشد که معمولا با برداشتن از جای خود و دوباره جا زدن مشکل رفع می‌شود ولی برخی اوقات مشکل عمیق‌تر است و باید توسط متخصص عیب یابی و تعمیر که در دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ شرکت داشته صورت گیرد.

۲. داغ شدن لپ تاپ

لپ تاپ ها سیستم کوچک شده کامپیوترهای شخصی هستند و بنابرین سیستم خنک‌سازی آنها سخت‌تر است. این مشکل با سیستم فشرده‌سازی هوا و لوله گرمایی برای جذب گرما از سیستم تا حدی برطرف شده است. اما بعد از مدتی کار، گرد و غبار سیستم را گرفته و مانع گردش هوا و برون‌رفت گرما از سیستم می‌شود. در این حالت دستگاه باید توسط یک متخصص آموزش‌دیده در دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ باز شود و گرد و غبار دستگاه جوری که به قطعات حساس آسیب وارد نشود گرفته شود.  

۳. صدا دادن لپ تاپ هنگام کار

مشکل صدادادن لپ تاپ هنگام کار، معمولا ناشی از اشکال در فن خنک کننده دستگاه یا هارد دیسک دستگاه می‌باشد که باید توسط متخصص عیب‌یابی که در دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات لپ تاپ شرکت داشته انجام شود تا دستگاه آسیب بیشتری متحمل نشود.

چگونه به یک تعمیرکار حرفه ای لپ تاپ تبدیل شویم؟

راه تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای این است که به صورت حرفه ای و کاملا عملی، آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ را فرا بگیرید و حین آموزش با چالش‌های بازار کار واقعی روبرو شده و راه حل آنها را یاد بگیرید. چنین فردی قادر خواهد بود به طور مستقل و با اعتماد به نفس بالا وارد بازار کار شود و به اندازه یک تکنسین کارکشته این رشته درآمد داشته باشد.

آموزشگاه فنی سازان با سال‌ها تجربه در برگزاری دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ که به صورت عملی و کاملا تخصصی برگزار می‌شود، کارآموزان زیادی را وارد بازار کار کرده است. آموزشگاه فنی سازان با کارگاه‌های مجهز و اساتید مجرب که خود سال‌هاست در بازار کار این رشته مشغول کار هستند به کارآموزان کمک می‌کند تا کوتاه مسیر به سمت متخصص شدن را بپیمایند.

ضمن اینکه در این دوره تعمیرات کیس کامپیوتر نیز به عنوان پاداش اعتماد کارآموزان به آموزشگاه فنی سازان به صورت رایگان به کارآموزان آموزش داده خواهد شد.

برای مشاوره و راهنمایی می‌توانید از راه های ارتباطی زیر کمک بگیرید:

تلفن:

۰۹۳۵۹۲۹۳۳۴۰

۰۲۱۶۶۹۰۰۹۴۱

آدرس:

تهران، میدان انقلاب، بین خیابان جمال‌زاده شمالی و خیابان والعصر، بن‌بست یاراحمدی، کوچه لاله، پلاک ۲

وبسایت:

www.fannisazan.com

انتهای رپرتاژ آگهی                       

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیر لپ تاپ تعمیر کامپیوتر تعمیرات کامپیوتر فنی سازان بازار کار باید توسط عیب یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ قاسم مصفا معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۵۰ نفر از خبرنگاران شهرستان‌های صومعه‌سرا، بندرانزلی، فومن و شفت در دوره‌ای یک روزه در صومعه سرا، آموزش‌های لازم در خصوص خبرنویسی و سواد رسانه را فراگرفتند.

قاسم مصفا با بیان اینکه این دوره با هدف ارتقای سطح دانش فنی و معلومات خبرنگاران و آشناسی آن‌ها با نحوه صحیح خبرنویسی برگزار شد، افزود: در پایان دوره به خبرنگاران گواهینامه آموزشی خبرنویسی اعطا می‌شود.

وی گفت: دراین دوره آموزشی ، خبرنگاران، ساختار خبری ، خبرنویسی ، تنظیم خبر ، سوژه یابی خبر ، اهمیت وقایع خبری و اطلاع رسانی به موقع خبر را از کارشناسان خبری امر فرا گرفتند.

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو