Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:22:48 GMT

توقیف کالای قاچاق ۱۶ میلیاردی در محور خرم‌آباد-پل زال

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۷۱۰۷

توقیف کالای قاچاق ۱۶ میلیاردی در محور خرم‌آباد-پل زال

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، کامیون حامل ۱۴۷۸ قلم لوازم خانگی قاچاق در محور "خرم زال"توقیف شد.

سردار یحیی الهی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس امنیت اقتصادی استان، در آزاد راه "خرم زال" یک دستگاه کامیون حامل بار که از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از خودروی مذکور ۱۴۷۸  قلم انواع لوازم خانگی قاچاق شامل، ۱۲ دستگاه یخچال ساید، ۲۴ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۸۰ عدد فلاسک استیل، ۱۷۸ عدد کتری استیل، ۴۶۰ عدد لگن استیل، ۷۶۰ عدد آبکش استیل و ۱۷۵ قلم انواع ظروف آشپزخانه فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان در این عملیات از دستگیری یک نفر خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده  را بیش از ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

الهی در پایان با بیان اینکه هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه‌ اقتصادی و اجتماعی جامعه است، بیان کرد: از شهروندان درخواست داریم با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فرمانده انتظامی لرستان لرستان کالای قاچاق كالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان

ایسنا/لرستان معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای استان منتقل شد.

احمد گودرزی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای صیانت از منابع آبی استان، براساس گزارشات مردمی و با حضور به‌موقع گروه‌های حفاظت و نظارت بر بهره‌برداری منابع آبی، ۵۲ دستگاه حفارغیر مجاز در سال ۱۴۰۲ پس از اخذ دستور قضایی در سطح استان توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: اکثر حفاری‌های غیرمجاز به‌صورت شبانه و در محیط‌های سربسته صورت می‌گیرد و کشف و توقیف دستگاه‌های حفار در اکثر موارد بر اساس گزارشات مردمی امکان‌پذیر است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان اضافه کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این زمینه، در اسرع وقت مراتب را به شرکت آب منطقه‌ای لرستان گزارش دهند و همیار همکاران ما در حفاظت از منابع آبی استان باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر