Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار  دلاور القاصی مهرفرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای تداوم برخورد با عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش گسترده اطلاعاتی از انتقال موادمخدر به سطح استان مطلع شدند.

او افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران ایست وبازرسی پل سیمره، مسیر حرکت خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات مقتدرانه آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انتظامی با اشاره به کشف ۱۸ کیلو ۶۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودروی توقیفی جاساز شده بود، اضافه کرد: در این راستا یک قاچاقچی دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری برنو کشف، و در پایان متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر سوداگر مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان