Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-06@23:07:36 GMT

گل ترابی نامزد گل های برتر یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۷۳۵۳

گل ترابی نامزد گل های برتر یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا



گل مهدی ترابی در بین گل های برتر مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، با پایان یافتن مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گل های برتر این مرحله از مسابقات اعلام شد و بر این اساس گل مهدی ترابی ستاره پرسپولیس در دیدار این تیم مقابل استقلال تاجیکستان به عنوان نامزد گل برتر معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی این گل پیروزی بخش را در دقیقه 90 وارد تیم تاجیکستانی کرد تا پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و 4 تیم برتر منطقه غرب صعود کند.

*اسامی زنندگان 5 گل برتر به شرح زیر است:

1- بافاتمی گومیس (الهلال در دیدار با استقلال)

2- یاکوب سویرژوک (ناگویا گرامپوس در دیدار با دائجو)

3- مهدی ترابی (پرسپولیس در دیدار با استقلال تاجیکستان)

4- وینست ابوبکار (النصر در دیدار با تراکتور)

5- تراسیل دانگدا (پتوم یونایتد به چونبوک موتورز)

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

ساحلی‌بازان با امتیازات ۲۱ بر ۹ و ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا در دیدار بعد به مصاف نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) روند. تیم ملی ایران در صورت شکست نیوزلند به جمع چهار تیم برتر راه خواهد یافت.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو(بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6096171

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند