Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله قلیزاده رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده های نفتی سراسر کشور در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد محدودیت‌ها و مشکلات بانکی که اخیرا برای جایگاهداران به وجود آمده، ضمن بیان این که جایگاهداران علی رغم اینکه پول در اختیار آن هاست و ماه‌ها دریافتیشان به نرخ سال قبل محاسبه می‌شود، اما در واریز‌ها همیشه نگاه ملی دارند و به موقع واریز را انجام می‌دهند، گفت: جایگاهدار فرآورده را به نرخ سهمیه‌ای (یارانه ای) خریداری می‌کند و هر چند لیتر که به نرخ آزاد فروش داشته باشند، ما به التفاوت ایجاد شده را همان روز به حساب دولت واریز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توضیح داد: همین واریز‌ها موجب افزایش تراکنش‌های بانکی جایگاهداران نسبت به سقف تعیین شده می‌شود و بانک‌ها آن‌ها را جزو بخشنامه‌های خود لحاظ می‌کنند که بر همین اساس، دردسر‌هایی برای انتقال وجه به ویژه در انتقال، خرید اینترنتی و مسائل مالیاتی جایگاهداران ایجاد می‌شود.

رئیس صنف جایگاهداران سوخت کشور در ادامه گفت: مکاتبات زیادی با مسئولان نفتی و بانک مرکزی داشتیم و این مسائل را مطرح کرده ایم. این که صرفا به دلیل واریز مابه التفاوت مذکور به حساب دولت، دچار دردسر شویم و بخواهیم پاسخگو باشیم، منصفانه نیست.

بیشتر بخوانید:

دردسر مالیاتی بازنشستگان نفتی برای جایگاه‌های عرضه سوخت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مالیات بر ارزش افزوده جایگاهداران سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، بعد از گذشت بیش از دویست روز از جنگ در نوار غزه، آثار مترتب بر آن در طرف رژیم صهیونیستی هر روز ابعاد گسترده تری ببه خود می‌گیرد. گزارش اختصاصی حسین روحانی فرد 

دیگر خبرها

  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی