Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@09:38:04 GMT

تولید فرآورده‌های نفتی چین کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۷۴۶۱

تولید فرآورده‌های نفتی چین کاهش یافت

تولید فرآورده‌های نفتی چین در ماه اوت به پایین‌ترین سطح در ۱۵ ماه اخیر رسید.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری رویترز، کاهش تولید فرآورده‌های نفتی چین در ماه اوت ادامه داشت و به‌دنبال احیای دوباره موارد ابتلا به ویروس کرونا و کاهش شدید سهمیه‌های صادرات سوخت به تولید پالایشگران این کشور، مقدار پالایش نفت خام این کشور به پایین‌ترین سطح از ماه مه سال ۲۰۲۰ میلادی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داده‌های اداره ملی آمار (NBS) چین در روز چهارشنبه (۲۴ شهریورماه) نشان داد که مقدار نفت خام پالایششده‌ در ماه اوت ۵۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تن (۱۳ میلیون و ۷۴۰ هزار بشکه در روز) بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲.۲ درصد کاهش یافته است.

این رقم از نفت خام فرآوری‌شده در ماه ژوئیه – با رکورد کمترین رقم در ۱۴ ماه گذشته - هم کمتر بود، مقدار نفت خام فرآوری‌شده در ماه ژوئیه ۱۳ میلیون و ۹۱۰ هزار بشکه در روز بود.

مجموع نفت خام فرآوری‌شده چین در هشت ماه نخست امسال ۴۷۰ میلیون و ۷۹۰ هزار تن بود که نسبت به مدت مشابه پارسال  ۷.۴ درصد افزایش یافته و تا حد زیادی نشان‌دهنده بهبود اقتصاد این کشور نسبت به اوایل دوران شیوع ویروس عالم‌گیر کروناست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا چین ویروس نفت اقتصاد اقتصاد چین فرآورده های نفتی نفت ویروس نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان  از پرداخت جزای نقدی یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
پژوهش افزود: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری