Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@13:25:25 GMT

خبر خوش برای پرسپولیس از یک ستاره جنجالی !

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۷۴۸۶

خبر خوش برای پرسپولیس از یک ستاره جنجالی !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند که حامد لک توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تعداد کلین‌شیت‌هایش در این فصل از لیگ قهرمانان را به ۲ بازی برساند.

حامد لک در بازی‌های مرحله گروهی تنها در بازی رفت الوحده امارات گل نخورده بود و در بازی با الریان قطر، گوا هند (بازی رفت)، الوحده (بازی برگشت) یک گل خورده بود و در بازی برگشت با الریان هم ۲ بار دروازه اش باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لک پس از اتفاق‌هایی که در بازی با برگشت ماشین سازی افتاد و موجبات ناراحتی کادر فنی پرسپولیس علی الخصوص کریم باقری را به وجود آورد، موقعیت متزلزلی در این تیم پیدا کرد و حتی در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گرفت.

به هر حال لک که با ۱۷ کلین شیت بهترین دروازه‌بان لیگ بیستم هم شده بود در جمع سرخپوشان ماندنی شد. او در بازی با استقلال تاجیکستان چند دفع توپ مناسب داشت و حداقل ۴ بار مانع از بازگشایی دروازه اش شد تا نشان دهد از حاشیه‌سازی پشیمان شده و انگیزه زیادی پیدا کرده تا باز هم گلر اصلی سرخ‌ها درون دروازه باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی حامد لک پرسپولیس پرسپولیس حامد لک یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. امید نورافکن، هافبک سپاهان پیش از بازی با انتشار یک استوری برای پرسپولیس کری خواند.

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ خاطر نشان کرد: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901405

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند