Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:39:45 GMT

مسافران همچنان از سفر به گیلان خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۷۵۰۴

مسافران همچنان از سفر به گیلان خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، انوش دهنادی مقدم امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان در شیب نزولی روند ابتلا به کرونا اظهار کرد: با سرعت یافتن روند واکسیناسیون و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی روند ابتلا به بیماری کرونا در این استان بعد از چندین ماه سخت نزولی شده است.

وی با اشاره به بستری بودن ۷۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری بوده در مراکز درمانی گیلان از دو هزار و ۱۰۰ بیمار به ۷۰۰ بیمار رسیده است که این امر نشان دهنده تاثیر واکسن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کنترل کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شناسایی ۱۱۵ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: ۱۰۹ بیمار بد حال همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند لذا کوچکترین غفلت می‌تواند موج‌ بعدی کرونا را در گیلان آغاز کند.

دهنادی مقدم با درخواست از مسافران در خصوص عدم سفر به گیلان در این شرایط خاص از بیماری کرونا بیان کرد: از تمامی مسافران درخواست دارم کاهش روند ابتلا به کرونا در گیلان را به معنای کنترل کامل کودید۱۹ در این استان تلقی نکرده و از سفر به گیلان خودداری کنند.

انتهای پیام/84007

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیمار کرونایی دلتا سفر مسافرت به گیلان سفر نکنید ماسک کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است

امام‌ جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است‌‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی  با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد. پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص و رو به بهبودی رفت.

متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اطلاعات خبرنگار تسنیم، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد