Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بر اساس آمارهای دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در زمینه آخرین وضع شیوع بیماری کرونا ویروس مشخص شد که از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۴۱ هزار و ۱۸۱ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی پی.سی.آر در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۲۴ ساعت (از بیست و چهارم تا بیست و پنجم شهریورماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان‌های تابعه این دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند.

بدین ترتیب، مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به  ۹ هزار و ۳۷۱ نفر رسید و ۳۱ هزار و ۸۱۰ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به هشت هزار و ۱۶۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا در سمنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان کووید ۱۹ بیمارستان های سمنان شیوع بیماری استان سمنان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی، افزود: براساس ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود، رایگان نیست.

مؤمنی تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال، گامی بلند برای حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

وی گفت: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد، بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 6097752

دیگر خبرها

  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟