Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه زارع خورمیزی در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس از مهریز، اظهار کرد: فعالیت خود را ابتدا به صورت تک نفره برای بهبود بیماری کم خونی شدید خود که با داروهای شیمایی که نسبت به آن حساسیت شدید داشتم شروع کردم و با راهنمایی دوستم خانم حاجی میرزایی اقدام به تهیه شیره انگور برای بیماری خود کردیم.

وی افزود: زمانی که با این مواد ارگانیک و سالم  بسیاری از ضعف‌های بدنی خود را درمان کردم و در کمتر از چند ماه بهبود یافتم سعی کردم با تولید انبوه به دیگران نیز خدمت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طلبه مهریزی که امروز به یکی از کارآفرینان موفق استان یزد تبدیل شده، گفت: من فعالیت کاری خود را ابتدا با فروش قالی و کارهای تبلیغاتی در مدارس آغاز کردم، به نحوی که بعد از مدتی  توانستم چرخ گوشت صنعتی و یخچال فریزر خریداری کنم و در محل پارکینگ نسبت به تولید محصولات مختلف ارگانیک اقدام کردم.

وی با اشاره به این‌که احساس نیاز به تولید مواد غذایی سالم برای مردم کشور باعث گسترش فعالیت او شده تصریح کرد: کمتر از یک سال توانستم اعتماد همشهریان خود را جلب و برای تولیداتش سفارشات لازم را جذب کنم.

زارع خورمیزی گفت: هم اکنون تولیدات خود را به استانهای قم، تهران، شیراز و کرمان صادر می‌کنم و بزودی قرار است محصولات بیشتری را تولید و به سراسر کشور ارسال کنم.

این بانوی کارآفرینی مهریزی ادامه داد: در کارگاه تولید محصولات ارگانیک فعالیت‌های شیره گیری خرما، انگور، توت، انجیر و روغن‌گیری، شحم گاو و انواع سرکه سیب و انگور و ترشیجات و تولید عرقیجات در فضای سالم و با رعایت نکات بهداشتی انجام می‌شود.

وی اذعان کرد: در این کار گاه تولیدی بیش از۳۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم  کارهای تولید بسته بندی و فروش محصولات را انجام می دهند.

معصومه زارع خورمیزی با اشاره به مشکلات زیادی که پیش روی فعالیت هایش بوده عقب نشینی کرده است عنوان کرد: مهم ترین مشکل که او را از رسیدن به نقطه مورد نظر باز داشت مکان و مالی بوده است.

وی با بیان اینکه مسئولان شهر از طرح محصولات ارگانیک در شهرستان مهریز بازدید کردند اما هیچ حمایتی از فعالیتم نکردند خاطر نشان کرد: تنها نهادی با مبلغ وام ناچیزی بنده را یاری کردن بنیاد برکت و جهاد کشاورزی مهریز بوده است.

زارع خورمیزی گفت: مسئولین شهرستان مهریز کمک و دست یاری می تواند برساند ولی مضایقه می کنند و فقط به گرفتن چند عکس جهت گزارش اکتفا می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این بانوی کارآفرین مهریزی اراده و توان درونی را لازمه پیشرفت افراد در جامعه دانست و با بیان این که هرتولید کننده‌ای به گردش مالی، مکان مناسب و از همه مهم تر اعتماد مسئولین شهری به بانوان که می تواند در کنار مردان به عنوان کارآفرینان موفق فعالیت کنند نیاز دارد و اگر این اتفاق رخ دهد می‌تواند ایده‌های بزرگتری را به انجام برساند، تولیدات خود را افزایش داد و سعی بر افزایش نیروی کار نیز دارد.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

کلیدواژه: مهریز بانوی کارآفرین استان یزد خبرگزاری فارس طلبه توسعه زارع خورمیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم

دانلود (27.7MB)

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود
  • هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی؛ احتمال خسارت به محصولات کشاورزی
  • با این خوراکی های خوشمزه خواب آلودگی و بی حالی بهاری را دور کنید
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست