Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، بهمن عبداللهی در اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار کرد: در بازدید وزیر راه و شهرسازی از نمایشگاه مذاکراتی داشتیم که چند تصمیم خوب گرفته شد. پیش از این اتاق تعاون عهده دار ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نزدیک به شهرک‌های صنعتی یا محل‌های تجمع واحدهای صنعتی برای کارگران بود با توجه به وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال تصمیم گرفته شد که این رقم به ۲۰۰ هزار واحد مسکونی تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً مخاطب ما در ساخت این ۲۰۰ هزار واحد مسکونی افرادی هستند که در نمایشگاه حضور داشتند. قول دادیم تا این تعداد واحد مسکونی را طی دو سال آینده به مصرف کننده برسانیم.

وی اضافه کرد: منابع ساخت و ساز مسکن در بانک مسکن متمرکز است و ما تصمیماتی در این حوزه در شورای پول و اعتبار گرفته‌ایم که میزان وام مسکن افزایش یابد.

عبداللهی تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی منعقد کردیم تا با استفاده از منابع این وزارتخانه در بانک مسکن ۳۰۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال آینده ساخته شود. مصالح مورد نیاز برای این گونه از ساخت و سازها منجر به رونق صنعت ساختمان کشور خواهد شد. بسیاری معتقدند که ساخت یک میلیون مسکن در سال سخت است، من نیز معتقدم راه آسانی در پیش نداریم اما اگر اجماع و همت عملی باشد غیر ممکن نیست.

کد خبر 627117 برچسب‌ها تعاون مسکن بانک مسکن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تعاون مسکن بانک مسکن هزار واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن