Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان کشتی آزاد اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ طی دو روز گذشته هر کدام ۶ مبارزه در حالت شبیه‌سازی شده با رقابت های پیش‌رو را تجربه کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با تصمیم کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد، از روز سه شنبه تا عصر چهارشنبه هر یک از کشتی‌گیران اعزامی به مسابقات جهانی نروژ 6 دور کشتی گرفتند تا در شرایط شبیه‌سازی شده با مسابقه رسمی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی آزاد از روز دهم مهر ماه در میدان جهانی روی تشک خواهد رفت. علیرضا سرلک در 57 کیلو، رحمان عموزاد در 61 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 65 کیلو، عرفان الهی در 70 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، محمد نخودی در 79 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو، کامران قاسمپور در 92 کیلو، مجتبی گلیج در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم نفرات اعزامی به  جهانی نروژ را تشکیل می‌دهند.

نصیری: دیوار من و حسین‌خانی در کشتی کوتاه است/ 10 بار در سال وزن کم کردم اما حق کسی را نخوردمکشتی‌گیر المپیکی جهانی 2021 را از دست داد/ یوسفی جایگزین شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دو شبیه سازی آمریکا برای حمله به ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 دولتمردان آمریکا از گذشته تاکنون به حمله به ایران فکر کرده‌اند و حتی در مقطعی دو بار به شبیه سازی نظامی پرداخته‌اند. برای طرف ایران یک ژنرال سه ستاره با تجربه جنگ ویتنام و خلیج فارس را در نظر گرفتند و در طرف مقابل نیز بخش وسیعی از ظرفیت ارتش آمریکا بود. جزئیات این شبیه سازی و نتیجه آن را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • جزئیات دو شبیه سازی آمریکا برای حمله به ایران
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران