Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:08:44 GMT

وزیر بهداشت از مراکز واکسیناسیون کرمانشاه بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۷۷۸۳

وزیر بهداشت از مراکز واکسیناسیون کرمانشاه بازدید کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر عین‌اللهی از مرکز واکسیناسیون تجمیعی شماره ۲ واقع در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مرکز واکسیناسیون خودرویی ۱۵ خرداد کرمانشاه بازدید کرد و ضمن ابراز رضایت از روند واکسیناسیون در این مراکز، دستور افزایش ساعات کاری این مراکز را صادر نمود.

وی همچنین علاوه بر بازدید از بخش های مختلف بیمارستان سینا و مرکز ۱۶ ساعته و بخش نمونه گیری کووید۱۹ از بخش های جدید اورژانس و مرکز درمان سکته های حاد مغزی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه هم بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش جدید اورژانس این مرکز درمانی دارای ۵۰ تخت است که ۱۲ تخت آن به آی سی یو اختصاص داده شده و اخیرا با صرف اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

عیادت وزیر بهداشت از بیماران مبتلا به کرونا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با حضور در بیمارستان سوانح سوختگی گلستان کرمانشاه که در حال حاضر برای بستری بیماران کووید۱۹ مورد استفاده قرار می گیرد از این مرکز بازدید کرد و ضمن گفتگو با پرسنل آن، از بیماران نیز عیادت کرد.

دکتر عین‌اللهی همچنین از مرکز سکته حاد مغزی یا scu در مرکز فوق تخصصی آنژیو گرافی و اینترونشنال رادیولوژی بیمارستان امام رضا (ع) بازدید کرد.

لازم به ذکر است این بخش یکی از معدود مراکز سطح کشور با تجهیزات سرمایه ای پیشرفته و بروز همچون MRI سه تسلا، آنژیوگرافی بای پلین و سی تی اسکن ۲۵۶ اسلایس، جهت تشخیص و درمان بیماریهای عروقی، سکته های حاد مغزی، قلبی است که در سطح دوم بیمارستان امام رضا (ع) مستقر است و بلافاصله پس از پذیرش بیمار، اقدامات فوق تخصصی تشخیصی با مجهزترین تجهیزات و همچنین درمان دارویی به موقع انجام خواهد شد.

بخش اورژانس جدید این مجتمع بیمارستانی نیز دارای ۵۰ تخت است که ۱۲‌ تخت به آی سی یو اختصاص یافته و با اعتبار ساختمانی ۲۵ میلیارد تومان و اعتبار تجهیزاتی ۴۰ میلیارد تومان (با احتساب ارز آزاد) افتتاح و اخیرا به بهره برداری رسید.

واکسیناسیون در کرمانشاه ۱۰ روز دیگر باید تمام شود

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ادامه این سفر همچنین در مرکز واکسیناسیون سینا کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: انجام واکسیناسیون کامل در کشور هم به معنای رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی نیست و مردم همچنان باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

وی امکانات و تجهیزات مورد استفاده در مراکز درمانی استان کرمانشاه را امیدبخش و روند درمان بیماران را خوب ارزیابی کرد و افزود: واکسیناسیون در استان کرمانشاه باید در ۱۰ روز آینده تمام شود و دانشگاه علوم پزشکی موظف است سرعت واکسیناسیون را ۲ برابر و شیفت‌های کاری را افزایش دهد تا این مهم محقق شود.

دکتر عین‌الهی افزود : استان کرمانشاه یادآور فداکاری‌ها و جان‌فشانی مردم این خطه در دفاع مقدس است و امروز در این استان حضور یافتیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات درمانی و بهداشتی مردم را حل کنیم.

وزیر بهداشت پس از بازدید از مراکز درمانی و واکسیناسیون در نشست ستاد کرونا استان در استانداری شرکت می‌کند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی بهرام عین اللهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بهرام عین اللهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی بهرام عین اللهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد