Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام روز پنجشنبه در آیین راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون اورژانس ۱۱۵ در محل مصلای امام خمینی(ره) با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم افزود: در شرایط کنونی که شاهد شیوع گسترده ویروس کرونا در استان هستیم انجام واکسیناسیون یک امر ضروری و تکلیف اجتماعی است.

وی اظهار داشت:  واکسن نزدن به نوعی کمک به افزایش ویروس و خیانت به جامعه و عموم مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بر همراهی و همکاری بیشتر مردم در امر واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: واکسیناسیون عمومی به یک کار جهادی نیاز دارد و مردم نباید از دریافت واکسن کرونا که هیچ ضرر و زیانی برای افراد ندارد و امنیت بخش نیز است، فاصله بگیرند.

امام جمعه شهرکرد گفت: در یک برهه زمانی واکسن در کشور کم بود اما هم‌اکنون به دلیل تولید واکسن و همچنین افزایش واردات آن، هیچ مشکلی در خصوص تامین واکسن وجود ندارد و همه افراد باید نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

وی به تولید واکسن ایرانی اشاره کرد و گفت: مردم از واکسن ایرانی استقبال داشته باشند تا بتوان به استقلال و رشد کشور، توانمندی جوانانی که در کشور فعالیت دارند کمک شود.

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم تاکید کرد و گفت: فعالان حوزه سلامت به خوبی عمل می‌کند و مقابله با این ویروس نیاز به همراهی و همکاری همه مردم درخصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون دارد.

به گزارش ایرنا، بر اساس جدیدترین رنگ بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ و سامان از وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) به وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان خانمیرزا به وضعیت زرد (خطر متوسط) تغییر رنگ دادند.

همچنین شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، کیار، بن و اردل کماکان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان