Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 380 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

فرزین رضاعی اظهار کرد: در حال حاضر 931 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستانهای استان افزود:از این تعداد در سنندج548 نفر، سقز نفر، مریوان 114 نفر،قروه 43 نفر،بیجار35 نفر،کامیاران 51 نفر،دیواندره 11 نفر،بانه 30 نفر،دهگلان 24 نفر و سروآباد2 نفر بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون 84 بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رضاعی از مرگ 6 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 1577 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 666 نفر در سنندج،267 نفر در سقز134 نفر در قروه،86 نفر در کامیاران،114 نفر در بانه،85 نفر در دیواندره،68 نفر در بیجار،133 نفر در مریوان،21 نفر در دهگلان و

3 نفر در سروآباد جان ‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده ‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نمونه کردستان معرفی شدند

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان کردستان از اعلام اسامی معلمان نمونه استان در بخش کشوری و استانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، منوچهر مخدومی اظهار کرد: با اعلام دبیرخانه برنامه شناسایی معلمان نمونه، «آرمان حسنی»، فرهنگی کردستانی به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.

وی افزود: آرمان حسنی جزو پرسنل آموزش و پرورش منطقه زیویه است که پیش از این به همراه سه نفر دیگر از معلمان استان برای مرحله کشوری برنامه شناسایی معلمان نمونه سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ معرفی شده بودند.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان کردستان ادامه داد: «مرتضی باقری» از آموزش و پرورش قروه، «سلام منوچهری» از مریوان و همچنین «نسرین حسین‌پناهی» از ناحیه یک سنندج نیز سه فرهنگی دیگری هستند که به‌عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شده‌اند.

مخدومی با اشاره به معرفی پنج نفر از همکاران این گروه به مرحله کشوری از انتخاب «بهاره مقصودی» به‌عنوان مدیر نمونه استانی، «بتول احمدی‌تبار» معاون آموزشی نمونه، «مهناز نقالی» مربی پرورشی نمونه، «لیلی قنبری» مشاور نمونه و همچنین «فاطمه گشگی» به‌عنوان مراقب سلامت نمونه و منتخبان برنامه شناسایی معلمان نمونه در گروه کیفیت‌بخشی خبر داد.

وی به ابتکار استان در زمینه انتخاب معلم‌یار برتر نیز پرداخت و گفت: «اسعد رحیمی» از آموزش و پرورش با کسب امتیازات لازم در میان خدمتگزاران استان، به‌عنوان معلم‌یار نمونه استان معرفی شد.

به گزارش ایمنا، برنامه شناسایی معلمان نمونه در گروه معلمان به صورت سامانه‌ای و در گروه کیفیت‌بخشی به صورت ارائه فیزیکی مستندات اجرا شد؛ در آیین متمرکز استانی که روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، از معلمان نمونه تقدیر به عمل می‌آید.

کد خبر 749164

دیگر خبرها

  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟