Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:14:25 GMT

۳ هزار واحد طرح مسکن ملی در خراسان جنوبی وارد فاز اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۸۰۸۱

۳ هزار واحد طرح مسکن ملی در خراسان جنوبی وارد فاز اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید داعی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای مسکن طبس با اشاره به ثبت نام ۱۴ هزار نفر از خراسان جنوبی در طرح مسکن ملی اظهار کرد: از این تعداد پنج هزار و ۹۸۰ نفر افراد واجد شرایط بوده‌اند که با پیگیری‌های زیاد برای همه واجدین شرایط ازجمله شهر طبس زمین تأمین و در اختیار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه حدود ۳ هزار واحد وارد مرحله اجرایی از صدور پروانه تا اجرای فونداسیون، اسکلت، سفت کاری و نازک کاری شده‌اند، بیان داشت: به دلیل اینکه عملیات ساخت برعهده خود متقاضیان است پیشرفت کار در شهرهای استان متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داعی گفت: آن چیزی که دولت در این طرح برعهده داشته موضوع تأمین زمین توسط وزارت راه و شهرسازی و تأمین تسهیلات توسط بانک مسکن بوده است.

به گفته وی خدمات زیربنایی شامل آب، برق، گاز و مخابرات برعهده دستگاه‌های خدمات رسان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه برعهده وزارت راه و شهرسازی بوده به بهترین نحو ممکن انجام شده است، ادامه داد: در بحث تأمین زمین جز سه استان برتر کشور هستیم.

وی با بیان اینکه در طبس تعداد دو هزار و ۶۳۰ نفر متقاضی مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند، بیان کرد: از این تعداد هزار و ۸۴۳ نفر تأیید صلاحیت شده‌اند.

به گفته وی مبلغ ۷۴ میلیارد تومان به حساب مربوطه در بانک مسکن واریز و ۳۴۲ واحد به بانک معرفی و ۵۹۹ واحد نیز عملیات اجرایی را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان طبس هزینه آماده‌سازی در سایت ۷۹ هکتاری و ۵٠ هکتاری یکسان است، عنوان کرد: همان مبلغ قبلی از متقاضیان دریافت خواهد شد و تمامی جلسات هماهنگی جهت انعقاد قرارداد آماده‌سازی سایت ۷۹ هکتاری مسکن ملی با شهرداری طبس انجام شده است.

داعی تصریح کرد: هیچ گونه تعللی در این زمینه پذیرفته نیست و این تأخیر در آغاز عملیات باعث سردرگمی مردم خواهد بود.

در این جلسه مقرر شد قرارداد آماده سازی سایت ۷۹ هکتاری طبس فی ما بین شهرداری به عنوان پیمانکار و دستگاه متولی تا روز شنبه ۲۷ شهریورماه منعقد و عملیات اجرایی آماده‌سازی سایت آغاز شود تا تأخیری در کار ایجاد نشود.

کد خبر 5306337

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی مسکن ملی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اردبیل زلزله واکسیناسیون ایلام سیستان و بلوچستان خراسان رضوی آماده سازی مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است