Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:37:16 GMT

ذوب آهن؛ دهمین تجربه سرمربیگری مهدی تارتار

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۸۱۳۰

ذوب آهن؛ دهمین تجربه سرمربیگری مهدی تارتار

مهدی تارتار در 48 سالگی به یکی از باتجربه ترین مربیان ایرانی شاغل در لیگ برتر تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، او که کار مربیگری را از 36 سالگی و پس از خداحافظی از فوتبال در راه آهن آغاز کرد، حالا در حالی هدایت ذوب آهن را برعهده گرفته که تلاش می‌کند تا این تیم را دوباره به تیمی بالانشین در جدول لیگ برتر خلیج فارس تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تارتار پیش از این در 9 تیم دیگر کار سرمربیگری را انجام داد که در اغلب آنها توانست ماموریت خود را با موفقیت پشت سر بگذارد: راه آهن (سه بار)، داماش، گهر، گسترش فولاد، صبای قم، پارس جنوبی، نفت مسجدسلیمان و پیکان. او همچنین یک دوره در تیم پرسپولیس به عنوان دستیار حضور داشت؛ تیمی که سه سال هم در آن فوتبال بازی و قهرمانی لیگ آزادگان و لیگ برتر را تجربه کرد.

 

 

تارتار و ذوب آهن حالا در شرایطی بهم رسیده‌اند که این مربی فصل گذشته موفق شد پیکان را در نیمه بالای جدول قرار دهد و حالا این ماموریت را در اصفهان و با تیم سبزپوشی دنبال می‌کند که فصل گذشته در منطقه سقوط قرار داشت و حالا با تغییرات متعدد در فهرست بازیکنان، فصلی تازه را تجربه می‌کند.

 

مهدی تارتار (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال

ترکیب تیم فوتبال تراکتور برای دیدار با استقلال تهران مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست‌وپنجم مقابل استقلال با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری به زمین مسابقه می‌رود.

دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد